Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Abrupt uppvaknande då katten kom in i sovrummet med sitt speciella mjau - som han bara använder när han vill visa sin fångst. Flydde ner en liten stund då fångsten pep :(, när jag kom upp igen verkade kisse väldigt nöjd och letade inte nånstans så förhoppningsvis ligger det inte en död mus nånstans mer än i kisses mage.

Nu har labben och jag lagt oss igen. Jag som äntligen sov så skönt...Får se om jag lyckas somna om just nu.

Vaknade en halvtimme före larmet, pigg och glad. Jag som hade gasat lite över att gå upp tidigt, men allt går lättare när man ska iväg med hästen :D
Fullt ös trots lediga dagar. Väldigt Dräktiga Damen fick bäddat med halm igår. Tror inte hon vill gå ut idag, nöjdare häst får man leta efter. Jag behöver kanske inte säga att det är betydligt mindre mängd halm idag?

Strax fläta svarta faran. Om jag kommer ihåg hur man gör :nailbiting:

Lättnaden när smärtstillande kickar in alltså. Legat vaken sen fem med den här jävla mensvärken, ut en sväng med hunden och sen var jag kaffesugen. Nåväl, rätt skönt att sängsurfa lite :)

Ska from idag ha en diet bestående av typ kokt ris och rostat bröd :( Magen tar kål på mig, men ska ändå jobba idag. Tur Apotea har billig omeprazol...

Lite huvudvärk idag, jag tror att det beror på för lite vätska igår.:angel: maken och sonen på väg ut på rangen för första gången i år och jag väntar på kaffet som jag ska sitta i solen och dricka.:love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar