Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gör likadant men reklamen gör mig inget utan jag vill se när det passar mig inte när programmen går enligt tablån.
Det är bara härda ut du har buke :) och sen jag kan tipsa om att på fb family living- the true story var det en del hysteriskt skoj såg jag idag när jag scrollade (inlagt? bra fråga men ändå)

Ingen dator i rummet vi sitter i så det är bara när jag ronderar som jag kollar Buke ;)
Tipset får jag använda en annan gång alltså :)

Suck, så sitter man här igen och svär över den jävla DVD som inte fungerar. Funderar på om problemet inte är att jag har för lite fritt minne på min systemdisk. Den är på 300GB!!! Måste helt enkelt köpa en nya hdd som systemdisk. Men fasar för att migrera det och vill skapa ungefär hundra backup kopior innan jag gör något. Men det verkar få bli usb då.

Suck, så sitter man här igen och svär över den jävla DVD som inte fungerar. Funderar på om problemet inte är att jag har för lite fritt minne på min systemdisk. Den är på 300GB!!! Måste helt enkelt köpa en nya hdd som systemdisk. Men fasar för att migrera det och vill skapa ungefär hundra backup kopior innan jag gör något. Men det verkar få bli usb då.
Okej, jag gömmer mig och viskar: -kan det hjälpa att rensa bort lite böcker? *här ser vi en smilie som duckar och har hjälm på skallen* :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 699
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar