Känns igen, låter som kompisen. Fyy galet jobbigt, det går ju inte att stänga in sig heller och andas måste man ju kunna.Jag får problem när mina barn kommer till mig, för de har hundhår på kläderna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns igen, låter som kompisen. Fyy galet jobbigt, det går ju inte att stänga in sig heller och andas måste man ju kunna.Jag får problem när mina barn kommer till mig, för de har hundhår på kläderna.
Nu när pollen kommer in i bilden så blir det inte roligt!Känns igen, låter som kompisen. Fyy galet jobbigt, det går ju inte att stänga in sig heller och andas måste man ju kunna.
Usch uschNu när pollen kommer in i bilden så blir det inte roligt!
Jag gör likadant men reklamen gör mig inget utan jag vill se när det passar mig inte när programmen går enligt tablån.
Det är bara härda ut du har buke och sen jag kan tipsa om att på fb family living- the true story var det en del hysteriskt skoj såg jag idag när jag scrollade (inlagt? bra fråga men ändå)
Okej, jag gömmer mig och viskar: -kan det hjälpa att rensa bort lite böcker? *här ser vi en smilie som duckar och har hjälm på skallen*Suck, så sitter man här igen och svär över den jävla DVD som inte fungerar. Funderar på om problemet inte är att jag har för lite fritt minne på min systemdisk. Den är på 300GB!!! Måste helt enkelt köpa en nya hdd som systemdisk. Men fasar för att migrera det och vill skapa ungefär hundra backup kopior innan jag gör något. Men det verkar få bli usb då.
Nej det är tråkigt!Jag borde gå och lägga mig men är så aptrött att jag är övertrött...
Jaja, jag ska väl lägga mig och se om det ordnar sig...
Nej det är tråkigt!
Kom Igen nu! Starta något roligt! Eller något pinsamt!
Okej, jag gömmer mig och viskar: -kan det hjälpa att rensa bort lite böcker? *här ser vi en smilie som duckar och har hjälm på skallen*
Äsh då! det fins bara 7 grund berättelser så du kan kasta alla utom 7 om du är smart.Över min döda kropp!!! Dessutom är de på en separat 1TB disk som är nästan full Men serier tar faktiskt mycket utrymme.
Dags att koka lite mat här. Blir intressant och se vad det kan bli för fantastiskt hopkok.
Här är det riktigt behagligt med flera + grader,äntligen!Dags att besöka balkongen och hoppas det inte blivit ännu kallare bara
Det är ca +5° här men inte är det lagom enligt mig fast kan ju sämre.Här är det riktigt behagligt med flera + grader,äntligen!