Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad har hänt?
Lånade ut min motorcykel till en kompis, jag hade inte tid att köra idag ändå och han fyllde år. Perfekt födelsedagspresent, bara det att han kör av vägen rejält med den. Hojen förstörd, han har 5 revbensbrott samt brott på ena skulderbladet. Så här står jag utan hoj och med trasig kompis och försäkringen tar det inte.... Min dumma jävel!

Lånade ut min motorcykel till en kompis, jag hade inte tid att köra idag ändå och han fyllde år. Perfekt födelsedagspresent, bara det att han kör av vägen rejält med den. Hojen förstörd, han har 5 revbensbrott samt brott på ena skulderbladet. Så här står jag utan hoj och med trasig kompis och försäkringen tar det inte.... Min dumma jävel!
Det är en piss dag!

Stopp, stopp stopp nu! Du är inte dum, det var ju med en omtänksam/snäll tanke även om det kanske inte alls blev som det var tänkt.
Olyckor händer.
(Hade du orsakat dig, någon annan, djur, hoj, blommor eller what ever skador i ett läge du inte skulle ha kört då hade det varit en helt annat sak.)
Förstår att det känns rent fördjävligt av flera orsaker men snälla du har inte gjort något av ondo väl?
Kram om du vill ha och hoppas kompisen snart är pigg igen. :heart

Kollat på film med familjen :love:

Men måste plugga en stund till innan sängen. Undrar om det underlättar med en flaska vin till plugg :idea:
Jag tänker mer avslappnad = kan ta in mer info samt ha roligt under pluggstunden. Sen sover man rätt gott på det nya man lärt sig och vaknar som en fullärd människa :up: :D
Har inget vin hemma bara :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 700
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar