Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är vuxen nog för att dricka det utan för det mesta.Men hallå där @dobbis går ju inte i skolan så det är lugnt. Det kan ju diskuteras hur vida jag är vuxen eller inte men socker i kaffet ska jag ha!
Är du säker på det lilla vän? (Klappar dig lite på huvudet)Jag är vuxen nog för att dricka det utan för det mesta.
Du kan få komma hit o smutsa ner mitt kök oxåLördagkväll och mörka tankar. Tog mig ett stort glas rom och cola för att sedan inse att det kanske var lite väl för mycket rom i.. nåväl, drick och svälj, trevlig helg?
Har bakat en plåt med äppelkaka idag och sedan gick jag över till mamma och bakade en plåt med detta bröd (ni kommer dirigeras till brödtråden här på buke, om ni inte hänvisas till rätt recept så är det inlägg 3 i den tråden). Mamma fick äran att ta hand om den disken
Lördagkväll och mörka tankar. Tog mig ett stort glas rom och cola för att sedan inse att det kanske var lite väl för mycket rom i.. nåväl, drick och svälj, trevlig helg?
Har bakat en plåt med äppelkaka idag och sedan gick jag över till mamma och bakade en plåt med detta bröd (ni kommer dirigeras till brödtråden här på buke, om ni inte hänvisas till rätt recept så är det inlägg 3 i den tråden). Mamma fick äran att ta hand om den disken
Du kan få komma hit o smutsa ner mitt kök oxå
Klart intressant bröd, stort tack för tipset
Jag har vanliga och diskmaskin.Gjorde på fiberhavregryn idag (mamma hade ingen vanlig hemma). Det funkade men klart godast var det på vanliga havregryn.
F´låt, inte meningen att såra digHöredu
Har diskmaskin,problem löstBara vi skriver kontrakt innan på att det är du som står för disken
Har diskmaskin,problem löst
Men jag kan torka av bänkskivan Äta det du bakar berömma dig och servera kaffe/te/läsk eller annat.Värst vad du ska fuska.