Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lördagkväll och mörka tankar. Tog mig ett stort glas rom och cola för att sedan inse att det kanske var lite väl för mycket rom i.. :cautious: nåväl, drick och svälj, trevlig helg? :nailbiting:O_o

Har bakat en plåt med äppelkaka idag och sedan gick jag över till mamma och bakade en plåt med detta bröd (ni kommer dirigeras till brödtråden här på buke, om ni inte hänvisas till rätt recept så är det inlägg 3 i den tråden). Mamma fick äran att ta hand om den disken :cool:

Lördagkväll och mörka tankar. Tog mig ett stort glas rom och cola för att sedan inse att det kanske var lite väl för mycket rom i.. :cautious: nåväl, drick och svälj, trevlig helg? :nailbiting:O_o

Har bakat en plåt med äppelkaka idag och sedan gick jag över till mamma och bakade en plåt med detta bröd (ni kommer dirigeras till brödtråden här på buke, om ni inte hänvisas till rätt recept så är det inlägg 3 i den tråden). Mamma fick äran att ta hand om den disken :cool:
Du kan få komma hit o smutsa ner mitt kök oxå :idea:

Klart intressant bröd, stort tack för tipset :)

Jag har inte en aning om vad som händer just nu. Eller jag vet inte om det är en något för hög nivå som stör mig. Jag går hem iallafall. Känner mig mer ensam ute än inne med buke på skärmen

:banana: En mycket trevlig kväll, hämtade svägerskan som hade med sig bubbel för att dricka i vårt bubbel :angel: Vi skulle bara bada en stund men det blev ett par timmar i varmt bad och mycket samtal, när vi sen skulle äta kräftor insåg vi att det var ganska mycket kräftor så vi ringde till grannen och fråga om hon ville komma, vilket hon gärna ville. :love: Så nu har vi bladdrat och i ett antal timmar och druckit bubbel och haft det väldigt trevligt. :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 700
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar