Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag hade tagit stallet direkt.Jag funderar på hur jag ska göra imorgon bitti. Det smartaste är att när jag slutar på morgonen åka hem och sova till typ 12 för att därefter fixa stallet osv. Dock är jag rätt sugen på att ta stallet direkt på morgonen så att det är klart.
Det förskjuter dock sömnen ett par timmar men jag brukar inte ha problem att sova till 14 och sen lägga mig igen som vanligt vid 23-00-tiden.
Nåja, jag hinner fundera under natten
Jösses vad är det för ”onyttig” mat de får i skolan och vad är det för fel på mjölk nu då?.Det har varit en väldigt diskussion bland föräldrarna i vår äldste sons klass. Att det är så hemskt med all socker de får i skolan och all onyttig mat som serveras (jag ser ut så här i den diskussionen , tycker maten verkar bra och mina barn dör inte för att det serveras mjölk till maten, det finns vatten som alternativ dessutom). Så bara för att jag kan så fick mina barn popcorn till kvällsmat (alltså jag frågade vad de ville äta och då skrek alla ”POPCORN”. Och jag tänkte att majs är ju en grönsak (eller nått sånt) så det kan ju inte vara heeeelt onyttigt......typ ).
Och eftersom det är påsklov så fick dom välja frukost i onsdags vilket blev....tadaaaa....popcorn!!!
Jag är en hemsk mamma
Socker i mjölk, socker i ketchup, sockersöta barnJösses vad är det för ”onyttig” mat de får i skolan och vad är det för fel på mjölk nu då?.
Och hemma får de bara hemmaodlat utan socker då antar jag (alltså de barn vars föräldrar klagar, går då aldrig på mc d mm Hahah)Socker i mjölk, socker i ketchup, sockersöta barn
Nej och det märks på att deras barn inte är så söta som minaOch hemma får de bara hemmaodlat utan socker då antar jag (alltså de barn vars föräldrar klagar, går då aldrig på mc d mm Hahah)
Inget socker baraMera kaffesugen,undrar om magen blir härsken då med både massa kaffe o piller
Jag funderar på hur jag ska göra imorgon bitti. Det smartaste är att när jag slutar på morgonen åka hem och sova till typ 12 för att därefter fixa stallet osv. Dock är jag rätt sugen på att ta stallet direkt på morgonen så att det är klart.
Det förskjuter dock sömnen ett par timmar men jag brukar inte ha problem att sova till 14 och sen lägga mig igen som vanligt vid 23-00-tiden.
Nåja, jag hinner fundera under natten
Men hallå där @dobbis går ju inte i skolan så det är lugnt. Det kan ju diskuteras hur vida jag är vuxen eller inte men socker i kaffet ska jag ha!Inget socker bara