Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag funderar på hur jag ska göra imorgon bitti. Det smartaste är att när jag slutar på morgonen åka hem och sova till typ 12 för att därefter fixa stallet osv. Dock är jag rätt sugen på att ta stallet direkt på morgonen så att det är klart.
Det förskjuter dock sömnen ett par timmar men jag brukar inte ha problem att sova till 14 och sen lägga mig igen som vanligt vid 23-00-tiden.

Nåja, jag hinner fundera under natten :p

Det har varit en väldigt diskussion bland föräldrarna i vår äldste sons klass. Att det är så hemskt med all socker de får i skolan och all onyttig mat som serveras (jag ser ut så här i den diskussionen :confused:, tycker maten verkar bra och mina barn dör inte för att det serveras mjölk till maten, det finns vatten som alternativ dessutom). Så bara för att jag kan så fick mina barn popcorn till kvällsmat :devil: (alltså jag frågade vad de ville äta och då skrek alla ”POPCORN”. Och jag tänkte att majs är ju en grönsak (eller nått sånt) så det kan ju inte vara heeeelt onyttigt......typ :p).

Och eftersom det är påsklov så fick dom välja frukost i onsdags vilket blev....tadaaaa....popcorn!!! :D

Jag är en hemsk mamma :( :( :rage: :D

Jag funderar på hur jag ska göra imorgon bitti. Det smartaste är att när jag slutar på morgonen åka hem och sova till typ 12 för att därefter fixa stallet osv. Dock är jag rätt sugen på att ta stallet direkt på morgonen så att det är klart.
Det förskjuter dock sömnen ett par timmar men jag brukar inte ha problem att sova till 14 och sen lägga mig igen som vanligt vid 23-00-tiden.

jag hade tagit stallet direkt.

Det har varit en väldigt diskussion bland föräldrarna i vår äldste sons klass. Att det är så hemskt med all socker de får i skolan och all onyttig mat som serveras (jag ser ut så här i den diskussionen :confused:, tycker maten verkar bra och mina barn dör inte för att det serveras mjölk till maten, det finns vatten som alternativ dessutom). Så bara för att jag kan så fick mina barn popcorn till kvällsmat :devil: (alltså jag frågade vad de ville äta och då skrek alla ”POPCORN”. Och jag tänkte att majs är ju en grönsak (eller nått sånt) så det kan ju inte vara heeeelt onyttigt......typ :p).

Och eftersom det är påsklov så fick dom välja frukost i onsdags vilket blev....tadaaaa....popcorn!!! :D

Jag är en hemsk mamma :( :( :rage: :D
Jösses vad är det för ”onyttig” mat de får i skolan och vad är det för fel på mjölk nu då?.

Jag hade gjort det som kändes rimligast när arbetspasset är slut :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 700
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd