Nu ska jag sovaLåter som du har det bra, njut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska jag sovaLåter som du har det bra, njut
Skorken? barn? djur? partner?SKORKEN sover i egen säng. Alltså, tror det främjar bådas sömn, men tror samtidigt SKORK hatar mig.
Skorken? barn? djur? partner?
/hallonsaft förvirrad.
Var med på gissningslistan iaf. så jag hade det lite på känn. Inte utan att jag blir stolt över mig självMin galna ettåring
känner igen den där ambivalenta känslan. Det är skönt att få sova utan barn som ligger på en, men samtidigt är det helt underbart att sova bredvid dem.SKORKEN sover i egen säng. Alltså, tror det främjar bådas sömn, men tror samtidigt SKORK hatar mig.
Det gör min RobbanSjälv tycker det är perfekt att vara ensam, utom att dammsugaren tydligen inte går på promenader på egen hand
Säger som till min allergiska kompis ”ta allergitabletter”
Jag gjorde det mot katt, gud vad jag blev sjuk av sprutorna, två gånger behöll de mig för observation.Går ju faktiskt att vacc sig med
Vet det och jag vill med haDet gör min Robban
Klaga inte du har övertidNatt-TV på helgerna är verkligen ingen höjdare
Klaga inte du har övertid
Jag gör likadant men reklamen gör mig inget utan jag vill se när det passar mig inte när programmen går enligt tablån.Förvisso sant men ändå
Jag är bortskämd med att i stort sett aldrig kolla på TV live utan bara via playtjänst alternativt inspelade program på boxen. Det innebär att jag alltid hoppar förbi reklam men det går ju inte här på jobbet
Jag får problem när mina barn kommer till mig, för de har hundhår på kläderna.Fruktansvärt att vara så allergisk @Tranan. Jag har en kompis som är det med mot katt mm. om han kommer hit får han gå rakt genom min lägenhet utan att ta av sig skorna och sen sitter vi på balkongen så vi ses hos mig utanför pollensäsongen bara.