Lilla gumman då Hoppas att de hittar vad som felas snabbt och att det är lätt åtgärdat
Ja vi hoppas också det. Har fört matdagbok i lite mer än en vecka (sen besöket bokades) så vi hoppas att det kan vara en bra ledtråd för läkaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lilla gumman då Hoppas att de hittar vad som felas snabbt och att det är lätt åtgärdat
heart
Jag har inte skrivit så mycket om det, men under en längre tid har äldsta barnet (4 år) klagat på ont i magen i perioder som eskalerat till att hon nästan inte äter alls och nu går ner i vikt
Ja det är tufft just nu, trött är hon såklart eftersom hon inte äterStackars liten och stackars föräldrar.
Min spontana tanke blir ju gluten, men jag håller tummarna för att läkarna hittar felet snabbt.
Ja vi ser inget mönster i det här alls men har haft tankar på någon form av matallergi, yngsta är mjölkproteinallergiker men hans symptom var ganska annorlunda även om han också fick ont i magen.Håller tummarna! Det är enkelt att kolla, vi hade bekymmer med magont ”utan orsak” och äldsta visade sig vara glutenintolerant. En vecka efter ändrad kost var både humöret bättre och knipet borta.
Just där är ju gluten lite lurigt eftersom det kan slå ut magen så länge, upp till ett halvår.Ja vi ser inget mönster i det här alls men har haft tankar på någon form av matallergi, yngsta är mjölkproteinallergiker men hans symptom var ganska annorlunda även om han också fick ont i magen.
Där så du något. Tvätta. Det behöver jag också göra.Lagt mig i sängen och njuter lite efter att ha fodrat och släppt ut hästar.
Tvärrmaskinen går en sväng med. Måste få tummen ur och rensa ut alla kläder från baksätet på bilen med, så kan jag nog tvätta ett par maskiner till och slippa "jag har inget rent att ta på mig" paniken jag haft sista, öhhhh, månaderna
Kanske kan hitta mina försvunna ridbyxor (i plural) tom. Så kan jag laga de andra paren. Och jeansen som nötts sönder på genanta ställen
Behövde verkligen påskledigt. Hade nog egentligen behövt några dagar till ledigt för att hinna ikapp, men så blir det inte.
Just där är ju gluten lite lurigt eftersom det kan slå ut magen så länge, upp till ett halvår.
Som sagt, jag hoppas ni hittar orsaken och att det är "lätt att fixa".
Ja och det är sen i november hon klagat på ont, men då kunde det gå ett par veckor mellan gångerna. Nu är det varje dag.
Verkligen jobbigt för en så liten.Ja och det är sen i november hon klagat på ont, men då kunde det gå ett par veckor mellan gångerna. Nu är det varje dag.
Det tog en månad för mig på glutenfri mat att bli bättre i magen. Efter ca 3 månader var min mage helt bra. Gluten är svårt, jag visar inget på test men man kollar bara ett protein i Sverige. Utomlands testar man upp till tio.Ja och det är sen i november hon klagat på ont, men då kunde det gå ett par veckor mellan gångerna. Nu är det varje dag.