Trött som.... f-n. Somnade sent och äldsta väckte oss med hosta som eskalerade till klökning. Ont i magen, inte äta frukost sa hon också skönt att läkarbesöket är imorgon, det är inte alls roligt att se sitt barn tyna bort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SMHI sa att vi skulle ha -1 nu. Termometern sa -6.Vi har -19,2 just nu... är lite less men visst, skoterföret blir ju kvar lite längre.
SMHI sa att vi skulle ha -1 nu. Termometern sa -6.
Men så bor jag inte på nordpolen heller.Pfft, värmebölja ju
Vår Kisse-E går varje morgon och tjatar och tjatar på oss att servera frukost. Men äter hon? Inte då. Men maten ska ligga där på fatet. Hon livnär sig på bara torrmaten hon. Tur vi har Frasse-katten som förbarmar sig över blötmaten.Precis fått en utskällning av ena katten. Hur kunde jag gå ut till hästarna innan jag serverar ätbar frukost?! Torrfoder visst visst, men var är kalkonpaten och kycklingfiléerna? Vad är det för service på det här stället?
Trött som.... f-n. Somnade sent och äldsta väckte oss med hosta som eskalerade till klökning. Ont i magen, inte äta frukost sa hon också skönt att läkarbesöket är imorgon, det är inte alls roligt att se sitt barn tyna bort
Men så bor jag inte på nordpolen heller.
Tror jag missat något när jag varit borta från tråden, men det där låter verkligen hemskt.Trött som.... f-n. Somnade sent och äldsta väckte oss med hosta som eskalerade till klökning. Ont i magen, inte äta frukost sa hon också skönt att läkarbesöket är imorgon, det är inte alls roligt att se sitt barn tyna bort
Lång norr om?Hehe, jag är ju låångt från polcirkeln!
Lång norr om?
Precis fått en utskällning av ena katten. Hur kunde jag gå ut till hästarna innan jag serverar ätbar frukost?! Torrfoder visst visst, men var är kalkonpaten och kycklingfiléerna? Vad är det för service på det här stället?
Du vet ju att jag gillar norrland. Även om jag själv aldrig varit norr om Piteå.Din lustigkurre där Jag är i Dorotea just nu och åker norrut (20 mil) till jobbet i Sorsele imorgon
heart
Tror jag missat något när jag varit borta från tråden, men det där låter verkligen hemskt.
heart
Jag har inte skrivit så mycket om det, men under en längre tid har äldsta barnet (4 år) klagat på ont i magen i perioder som eskalerat till att hon nästan inte äter alls och nu går ner i vikt
Stackars liten och stackars föräldrar.heart
Jag har inte skrivit så mycket om det, men under en längre tid har äldsta barnet (4 år) klagat på ont i magen i perioder som eskalerat till att hon nästan inte äter alls och nu går ner i vikt