Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött som.... f-n. Somnade sent och äldsta väckte oss med hosta som eskalerade till klökning. Ont i magen, inte äta frukost sa hon också :( skönt att läkarbesöket är imorgon, det är inte alls roligt att se sitt barn tyna bort :cry:

Precis fått en utskällning av ena katten. Hur kunde jag gå ut till hästarna innan jag serverar ätbar frukost?! Torrfoder visst visst, men var är kalkonpaten och kycklingfiléerna? Vad är det för service på det här stället?
Vår Kisse-E går varje morgon och tjatar och tjatar på oss att servera frukost. Men äter hon? Inte då. Men maten ska ligga där på fatet. Hon livnär sig på bara torrmaten hon. :laugh: Tur vi har Frasse-katten som förbarmar sig över blötmaten.

Trött som.... f-n. Somnade sent och äldsta väckte oss med hosta som eskalerade till klökning. Ont i magen, inte äta frukost sa hon också :( skönt att läkarbesöket är imorgon, det är inte alls roligt att se sitt barn tyna bort :cry:
Tror jag missat något när jag varit borta från tråden, men det där låter verkligen hemskt.:cry::heart

:heart:heart:heart

:heart
Jag har inte skrivit så mycket om det, men under en längre tid har äldsta barnet (4 år) klagat på ont i magen i perioder som eskalerat till att hon nästan inte äter alls och nu går ner i vikt :cry:
Stackars liten och stackars föräldrar. :cry::heart

Min spontana tanke blir ju gluten, men jag håller tummarna för att läkarna hittar felet snabbt. :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 700
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈