Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hamnat rejält efter nu när vi är i stugan efter påsken här i tråden men orkar inte läsa allt :o

Vi har det trevligt här. Sista dagen imorgon. Har lektion på tisdag och fastän dom inte är obligatoriska så vill jag gå ändå, och på köpet komma hem till min egna säng lite snabbare :angel:

Började läsa Jane Eyre igår. Klar idag. Den var bra :)
Nu tar jag nästa. Läser Oliver Twist med dottern också. Hoppas vi hinner klart den under lovet :)

Nu ska barnen i säng och jag och maken kolla på film.

Du behöver vara mer ledig. Du läker inte om du försöker springa ifrån dina känslor.
Mina känslor kommer sldrig bli annorlunda
Finns så mycket bakom min ledsenhet jag inte kan berätta.
Så hjälper inte att gå hemma heller
Var hemma i tre år utan resultat så tänker inte göra det experimentet igen.
Psykologen på vc bedömde mig frisk så.

Mina känslor kommer sldrig bli annorlunda
Finns så mycket bakom min ledsenhet jag inte kan berätta.
Så hjälper inte att gå hemma heller
Var hemma i tre år utan resultat så tänker inte göra det experimentet igen.
Psykologen på vc bedömde mig frisk så.
Jag hoppas på att du snart mår bra iallafall.

Inte gjort så mycket här hemma idag. Mest byggt på ett nytt pussel som jag påbörjade vid 18 snåret. Fått stryk av I när vi spelade fia med knuff två vändor nyss :meh:
IMG_20180401_231012.webp

Min enda lediga dag idag. Det blåser rätt friskt och min fb är full av vädervarningar...
Riktigt aprilväder här. Nu varnas det för att en cyklon kanske formas inom nästa 48h och enligt första track-map ser det ut som att den kommer gå rakt över ön jag bor på, in från nordväst och över mitten av ön kommer svänga och gå ut sydväst...

Visserligen "bara" en kategori 1 men ändå. Jag måste nog googla lite på hur stark en sån är och städa upp runt huset OM nu detta kommer ske....

Spenderat en tid med att koppla in min tivo nu. Borde sova men tankarna är mörka just nu så skingrar tankarna med youtube just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 700
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben