Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va fan,den där är ju livfarlig Är det bara dig hon gör så med? Eller hoppar hon på bebisen nästa gång?
Hon gör bara så mot mig, om hon är stressad och jag höjer rösten. Har haft henne i snart nio år, så jag vet rätt väl hur hon funkar. Hon är speciell. Det har hänt tre-fyra gånger att hon reagerat såhär, men inte att hon gått så långt att hon faktiskt gjort skadaJösses.
Förlåt men - jag tänker tanken att hon kan bli arg på
Sparven?
Ouch Har iofs läst att katter kan bli rasande svartsjuka när det kommer en nykomling till hushållet
Hon gör det inte av avundsjuka, utanför att hon blir stressad och det slår överMen varför skulle hon hoppa på Sparven? Det är @cili hon har ett förhållande med och som ignorerar henne. Det är mycket troligare att hon isof hoppar på de andra katterna i frustration. Den absoluta majoriteten av katter gillar inte bäbisar, ryckigt kroppsspråk och underliga läten och håller sig undan så långt det går.
Själv väcktes jag tidigt av katten som klagar bittert på att hon bara får äcklig blötmat när det var så goda torrisar igårkväll! Nu går hon omkring och liiiiider (när hon inte står på baktassarna och buffar och slickas) över elak kattslav som stenhårt säger åt henne att äta. Tjatig katt är tjatig. Matte sitter och laddar hem fler e-böcker för det är precis vad jag behöver
Lite mat har landat i magen och kompisen har åkt hem. Det blev kebabtallrik med strips för mig är mätt minst sagt. Imorgon behöver jag inte laga mat det finns kvar så det räcker
Har provat, men märker ingen skillnad. Hennes mamma var likadan, och det fanns en bror som var ännu värre, så jag antar att det är något genetiskt drag. Jäkla skönt att hon själv är kastrerad utan avkommor .@cili Funkar feliway på henne? en tanke bara. Jag har en adapter som jag kan skicka om du vill ha, hojta så fall. (Refillen är slut) Använd endast en refillomgång så ska ju gå ett tag till, 6 månader har jag något minne av innan man bör byta? Osäker där men kolla upp det om du vill och hojta här eller mobilen så skickar jag den om du är intresserad.
Tillägg: Detta erbjudande gäller endast @cili så jag tackar vänligt nej till ev. andra intresserade.
Okej, en chansning som sagt. Tur du är lugnet själv och har långt tålamod.Har provat, men märker ingen skillnad. Hennes mamma var likadan, och det fanns en bror som var ännu värre, så jag antar att det är något genetiskt drag. Jäkla skönt att hon själv är kastrerad utan avkommor .
Hon reagerar heller inte när någon annan höjer rösten, det är bara jag som måste behärska mig tydligen . Tur att jag själv tappar humöret väldigt sällan (idag var det för att sparven tokskrek samtidigt som sambon tjatade på mig att skynda på trots två timmar tillgodo och helt irrelevanta saker)
Farsan är förkyld = dödssjuk. Karlar!
Har tagit ner resväskan från vinden, plockat fram en handväska jag ska ha på banketten. Bara 5 dar kvar till resan till Göteborg
Hoppas på att jag får sova länge i morgon. I morse vaknade jag 6.30. Lite drygt när man är ledig Få se om jag får frukost på sängen...