Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte?
Katter är helt och fullständigt oberäkneliga i mina ögon. Jag står mest förundrad och undrar varför och hur.
Har haft katter runt mig hela livet men är fortfarande inte säker på hur de funkar. När man tror att man begriper så gör de något totalmärkligt igen......
Fungerar det bra med nya ponnyn?
Jag tittar på Sunes jul. Den är ju bara så underbar.
Det är liksom själva idén med kattigheten som jag egentligen inte gillar. Att bo med ett "vilt djur" som inte anpassar sig. Att ägaren måste anpassa sig och ändra sig. Det finns ingen ömsesidighet?Inte egentligen. Numera finns det kattologer som jobbar med kattbeteende. Kolla upp Jackson Galaxy någon gång, han har en egen youtube kanal och en mycket populär serie som heter My Cat from Hell som handlar om kattproblem. Intressant är att i 99% av fallen är det ägaren som måste ändra sitt beteende inte katten, vilket är typiskt för katter!
Inte egentligen. Numera finns det kattologer som jobbar med kattbeteende. Kolla upp Jackson Galaxy någon gång, han har en egen youtube kanal och en mycket populär serie som heter My Cat from Hell som handlar om kattproblem. Intressant är att i 99% av fallen är det ägaren som måste ändra sitt beteende inte katten, vilket är typiskt för katter!
Det är liksom själva idén med kattigheten som jag egentligen inte gillar. Att bo med ett "vilt djur" som inte anpassar sig. Att ägaren måste anpassa sig och ändra sig. Det finns ingen ömsesidighet?
Jag skulle aldrig flytta ihop med en man som förstörde så mycket möbler och inredning som en katt. Helt enkelt en massa saker som man som kattägare förväntas stå ut med men som man aldrig i livet skulle accepterat med en annan varelse.
De har ett gäng goda sidor, och jag är i djupet av mig stor djurvän. Men det oberäkneliga vilda orkar jag inte riktigt med. Som att riva sönder en tapet för att det fanns en solskugga som måste jagas...
Fattar inte, och litar inte ett ögonblick på en katt. Tyvärr.
Kommunikationen med en hund är mer innerlig. Ömsesidig kärlek och ömsesidig följsamhet.
Vad har hänt?
Visa bifogad fil 12975 Tog en livlina valde ring en vän, frysen halvtinad typ.
Plockade det jag kunde sen tar hon över så fort hon är här.
Dagens erkännande bild, kom igen med era men måste ju inte vara frysen.
/hallonsaft hoppas på att inte vara ensam med röra hemma
Fast katter älskar ju aldrig? De accepterar bara, och utnyttjar människorna för sin egen njutning.Och jag tycker hundar bara fjäskar och accepterar allt. Vad är utmaningen i att bli älskad vad man än hittar på för skit?
Frosta av frysen, torka väggar? Skönt att slippa vara bakis man kan ha trevligt ändå.Är såååå uttråkad. Lägenheten är efter senaste tidens garderobsrensning och maniska städning så pass välstädad att jag inte ens kommer på nånstans där jag eventuellt missat att städa.
Har ätit tårt-lunch med granntanten, slog på tvn nu och allt handlar ju förfan om Jesus. Inget ont om honom nu men alltså. Inget kul alls.
Alla jag känner är pga gårdagens middag hos mig extremt bakis. Själv mår jag kanon, troligen för att jag mest serverade folk för att framstå som en "god värdinna".
Är.....så.....uttråkad....
Attraktion räcker inte för förhållande. Man måste vara samspelt i värderingar och syn på livet också.Jag och M ser väldigt olika på vissa väsentliga bitar om livet. Känner att jag inte kommer fram, eller rättare sagt så vill han inte förstå.
Fast katter älskar ju aldrig? De accepterar bara, och utnyttjar människorna för sin egen njutning.
Mera julfilmer kan kanske göra att våren kommer? jaaaa hejjaJag tittar på Sunes jul. Den är ju bara så underbar.
Frosta av frysen, torka väggar? Skönt att slippa vara bakis man kan ha trevligt ändå.