Härligt. Det är så det ska vara med barn och ponnyer.Det tycker jag. Det är en väldigt snäll och gullig ponny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt. Det är så det ska vara med barn och ponnyer.Det tycker jag. Det är en väldigt snäll och gullig ponny
Det var länge sedan jag såg hela serien, och idag har jag just kommit fram till och med julbaket. Men de som jag minns bäst från förut är pulkaåkningen, julgransstölden och julbordet. Snöbollskriget var också underbart.Vilket avsnitt tycker du bäst om?
Mina favoriter är pulkapappan, snöbollskriget och julbaket
Stillsam fråga men har du levt med en labrador någon gång?Fast katter älskar ju aldrig? De accepterar bara, och utnyttjar människorna för sin egen njutning.
Det är liksom själva idén med kattigheten som jag egentligen inte gillar. Att bo med ett "vilt djur" som inte anpassar sig. Att ägaren måste anpassa sig och ändra sig. Det finns ingen ömsesidighet?
Jag skulle aldrig flytta ihop med en man som förstörde så mycket möbler och inredning som en katt. Helt enkelt en massa saker som man som kattägare förväntas stå ut med men som man aldrig i livet skulle accepterat med en annan varelse.
De har ett gäng goda sidor, och jag är i djupet av mig stor djurvän. Men det oberäkneliga vilda orkar jag inte riktigt med. Som att riva sönder en tapet för att det fanns en solskugga som måste jagas...
Fattar inte, och litar inte ett ögonblick på en katt. Tyvärr.
Kommunikationen med en hund är mer innerlig. Ömsesidig kärlek och ömsesidig följsamhet.
Vår ena katt här hemma, älskar min sambo.Fast katter älskar ju aldrig? De accepterar bara, och utnyttjar människorna för sin egen njutning.
Så fruktansvärt tråkigt!Jag och M ser väldigt olika på vissa väsentliga bitar om livet. Känner att jag inte kommer fram, eller rättare sagt så vill han inte förstå.
Så fruktansvärt tråkigt!
Hemma en stund. Allt stinker rök
Labben stank dock grävlingskit så nu är båda hundarna badade
Ser på Indiana Jones och äter glass
Tack själv heartTack för ett par välbehövliga timmar i telefon
Hemma en stund. Allt stinker rök
Labben stank dock grävlingskit så nu är båda hundarna badade
Ser på Indiana Jones och äter glass
T-shirt, hel och ren och glatt humör funkar alltidVad har man för överdel till dessa byxor? Funkar en vanlig T-shirt?
Fan vad jag hatar karlar! Fega jävla svin
Det är inge fara på nått tak men känns onödigt när vissa kunnat gått nakenfisar alt haft tunnare täcken på sig.Dumma SMHI fyyyy så taskigt
Inte egentligen. Numera finns det kattologer som jobbar med kattbeteende. Kolla upp Jackson Galaxy någon gång, han har en egen youtube kanal och en mycket populär serie som heter My Cat from Hell som handlar om kattproblem. Intressant är att i 99% av fallen är det ägaren som måste ändra sitt beteende inte katten, vilket är typiskt för katter!