Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dumma SMHI fyyyy så taskigtDags att gå ut och lunchfodra tillsammans med Proffesorn.
SMHI lurade mig. Skulle bli mulet och blåsigt idag. Men är sol och oblåsigt ute.
Kanske tar en kopp kaffe och sätter mig i solen en stund på eftermiddagen?
Vad är det för något? Ska man ha den i trädgården?
Känner mig slösaktig fast 3 linnen och 2.par byxor gick på 400.Jag har bestämt att det är vår så beställde capribyxor och linnen.
Nu jäklar
Jösses.Kattjäveln hoppade på mig och skulle döda mig för att sparven skrek hos sambon och jag var arg över att han tjatade på mig. Då flippar kattfan, men hon brukar aldrig göra såhär mycket. Normalt sett kan hon stirra på en, och på sin höjd hålla fast i ett ben. Den här gången fick jag starta dammsugaren för att få loss henne från benet . Kom loss med långa rivsår på båda benen, både fram och baksida.
Lägger bilden i en spoiler, har för mig att det finns minst en person här som inte gillar blod (Bilden är dock efter rengöring)
Det är klart att t.o.m SMHI har 1a aprilskämt - och du gick på detDags att gå ut och lunchfodra tillsammans med Proffesorn.
SMHI lurade mig. Skulle bli mulet och blåsigt idag. Men är sol och oblåsigt ute.
Kanske tar en kopp kaffe och sätter mig i solen en stund på eftermiddagen?
Kattjäveln hoppade på mig och skulle döda mig för att sparven skrek hos sambon och jag var arg över att han tjatade på mig. Då flippar kattfan, men hon brukar aldrig göra såhär mycket. Normalt sett kan hon stirra på en, och på sin höjd hålla fast i ett ben. Den här gången fick jag starta dammsugaren för att få loss henne från benet . Kom loss med långa rivsår på båda benen, både fram och baksida.
Lägger bilden i en spoiler, har för mig att det finns minst en person här som inte gillar blod (Bilden är dock efter rengöring)
Jösses.
Förlåt men - jag tänker tanken att hon kan bli arg på
Sparven?
Vad har hänt?Fan vad jag hatar karlar! Fega jävla svin
Fungerar det bra med nya ponnyn?
Vet inte?Men varför skulle hon hoppa på Sparven? Det är @cili hon har ett förhållande med och som ignorerar henne. Det är mycket troligare att hon isof hoppar på de andra katterna i frustration. Den absoluta majoriteten av katter gillar inte bäbisar, ryckigt kroppsspråk och underliga läten och håller sig undan så långt det går.