Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo i Thailand äter man kaffe. Man säger så eller som när man säger att man ska äta mat säger dom äta ris fast det finns ord för mat och drickaMitt x höjde rösten ganska snabbt när vi hade träffats och informerade om att "man äter inte kaffe"
Åh perfekt information, bäst Kom nu inte och säg att detta är ett aprilskämt då bryter jag ihop banne migJo i Thailand äter man kaffe. Man säger så eller som när man säger att man ska äta mat säger dom äta ris fast det finns ord för mat och dricka
Hoppas skallebankeländet ger med sig fort.Vaknar med huvudvärk
Har sovit så oroligt och drömt helt galet
Irriterande jobbigt
Nej det är det inte . Dom säger Kin kaffe och det betyder äta kaffe samma som kin cao betyder äta ris men säger man kin ahan eller döm kaffe då blir det rätt . ahan =mat . Döm =drickaÅh perfekt information, bäst Kom nu inte och säg att detta är ett aprilskämt då bryter jag ihop banne mig
Funderar på om ska tillbringa dagen med familjen eller med en burk maggot
Får nog bli så ska äta lite först bara potatis och ägg är färdig koktaJag hade nog tagit maggoten, det är inte isar så länge till