Han var hos mig i 6tim så det var därför.Duschat och gjort hårinpackning det var ett tag sen så det var behövligt kom jag på. Charmerande Herr JB gav mig uppmärksamhet i ca 2 timmar. Den snåle gubbskrutten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han var hos mig i 6tim så det var därför.Duschat och gjort hårinpackning det var ett tag sen så det var behövligt kom jag på. Charmerande Herr JB gav mig uppmärksamhet i ca 2 timmar. Den snåle gubbskrutten
Grattis, hoppas ni hade mysigtHan var hos mig i 6tim så det var därför.
Va fan,den där är ju livfarlig Är det bara dig hon gör så med? Eller hoppar hon på bebisen nästa gång?Kattjäveln hoppade på mig och skulle döda mig för att sparven skrek hos sambon och jag var arg över att han tjatade på mig. Då flippar kattfan, men hon brukar aldrig göra såhär mycket. Normalt sett kan hon stirra på en, och på sin höjd hålla fast i ett ben. Den här gången fick jag starta dammsugaren för att få loss henne från benet . Kom loss med långa rivsår på båda benen, både fram och baksida.
Lägger bilden i en spoiler, har för mig att det finns minst en person här som inte gillar blod (Bilden är dock efter rengöring)
Men åååhKattjäveln hoppade på mig och skulle döda mig för att sparven skrek hos sambon och jag var arg över att han tjatade på mig. Då flippar kattfan, men hon brukar aldrig göra såhär mycket. Normalt sett kan hon stirra på en, och på sin höjd hålla fast i ett ben. Den här gången fick jag starta dammsugaren för att få loss henne från benet . Kom loss med långa rivsår på båda benen, både fram och baksida.
Lägger bilden i en spoiler, har för mig att det finns minst en person här som inte gillar blod (Bilden är dock efter rengöring)
Äntligen!! nu finns det många behöver och andra omkring önskar att många har:
"Har du också problem med att dina blinkers inte fungerar som de ska i t.ex. rondeller? Problemet löst – köp vår blinkersvätska, tag 3, betala för 2 – endast idag!"
(finns på Jula)
Alltså den där var ju nästan snygg för den var så ful men snygg om man jämför mot andra. Undrar om den går att ha som midsommarpynt?
Skicka dom till närmaste Jula omgående.Oj, jag vet många som skulle behöva den där vätskan!
Jag såg ett intressant risprogram för inte så länge sedan. Där de tog upp om hur ris odlas och människors kultur runt mat och dryck. Tycker det är intressant att mat är ris. Alltså att de är synonymer och istället för att fråga har du ätit lunch säger de har du ätit ris.Åh perfekt information, bäst Kom nu inte och säg att detta är ett aprilskämt då bryter jag ihop banne mig
Vad är det för något? Ska man ha den i trädgården?
Haha jag tycker uråldriga kan vara intressantaVäntar på svärföräldrarna. Ser inte direkt fram emot att få höra om deras senaste läkarbesök och nya medicineringar De tillhör samma generation som mina föräldrar (60-talister) men de känns mer som mina farföräldrar som är födda på 30- talet. Uråldriga.
Kan vara ja. När jag jobbade med äldre inom kommunen fanns en hel del mycket intressanta uråldriga svärföräldrarna är iaf trevliga Det var inte alltid de äldre på mitt jobb.Haha jag tycker uråldriga kan vara intressanta