Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kattjäveln hoppade på mig och skulle döda mig för att sparven skrek hos sambon och jag var arg över att han tjatade på mig. Då flippar kattfan, men hon brukar aldrig göra såhär mycket. Normalt sett kan hon stirra på en, och på sin höjd hålla fast i ett ben. Den här gången fick jag starta dammsugaren för att få loss henne från benet :( . Kom loss med långa rivsår på båda benen, både fram och baksida.
Lägger bilden i en spoiler, har för mig att det finns minst en person här som inte gillar blod (Bilden är dock efter rengöring)
2B71C707-C86F-462C-B42C-CA61BF5C8FFC.webp

Filtret igensatt i stora karet så jag fick gå upp snabbt och fixa det. Ändå så dog 2 fiskar pga det...:cry:
Nu håller jag på att fixa med 54an. Ska dela av den i 2 delar. Till en varsin kampfisk hane

Kattjäveln hoppade på mig och skulle döda mig för att sparven skrek hos sambon och jag var arg över att han tjatade på mig. Då flippar kattfan, men hon brukar aldrig göra såhär mycket. Normalt sett kan hon stirra på en, och på sin höjd hålla fast i ett ben. Den här gången fick jag starta dammsugaren för att få loss henne från benet :( . Kom loss med långa rivsår på båda benen, både fram och baksida.
Lägger bilden i en spoiler, har för mig att det finns minst en person här som inte gillar blod (Bilden är dock efter rengöring)
Va fan,den där är ju livfarlig :nailbiting: Är det bara dig hon gör så med? Eller hoppar hon på bebisen nästa gång?

Solen tycker inte om mig :cautious: Jag gjorde i ordning på altanen med badenbaden, lite bord till kaffet och hämtade ut en filt och solen gick i moln, jag härdade ut men tillslut frös jag, plockade undan allt igen och stänger dörren och solen kommer fram igen. :meh: Men det är moln på himlen så jag tänker inte försöka igen.

Men åååh :crazy:

Åh perfekt information, bäst :bow: Kom nu inte och säg att detta är ett aprilskämt då bryter jag ihop banne mig ;):p
Jag såg ett intressant risprogram för inte så länge sedan. Där de tog upp om hur ris odlas och människors kultur runt mat och dryck. Tycker det är intressant att mat är ris. Alltså att de är synonymer och istället för att fråga har du ätit lunch säger de har du ätit ris.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar