Nypippad
Gode Gud
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nypippad
Ja glad påsk då @athena_arabians det Buke inte vet slipper man veta om eller vad det heter?!Gode Gud
Ja glad påsk då @athena_arabians det Buke inte vet slipper man veta om eller vad det heter?!
Det var inte bara jag som hade tanken tydligen. HugaUppståndelsen och allt det där.
Uppståndelsen och allt det där.
Instoppade menar du väl?62 nya böcker tillagda Nu ska sluta för inatt.
Uppståndelsen och allt det där.
Jaha då får väl jag sova på soffan eller? Pälsfröken har lagt sig tvärs över sängen och frambenen ligger fint sträckta över min kudde Nej någon måtta får det vara annars kommer jag inte kunna göra det jag måste senare så hon kommer få parkera om men jag hoppas hon kan offra sig och vara fotvärmare ändå och inte sura ihop och lägga sig i klösträdet eller på datorstolen.
God natt på er alla nu ska jag jaga nattkarl och den enda jag vill ha är underbara fina Herr JB (John Blund) som manligt sällskap
Jag har haft hundar, dom ska rastas i hundväder Har man dessutom labrador kan man få plocka allt möjligt vidrigt ur käften på dom om man hinner vill sägaTänk så mycket enklare det är att ha hund,dom äter det som bjuds,slaskar inte vatten över skrivbord,låter inte illa,hårar inte ner sängen (för där får dom inte vara) inge sura miner om man flyttar på dom, mao man är inte livegen.
Det går som det går och rent krasst, oavsett andra omständigheter borde han ha förståelse för dig just nu. Har han inte det så screw him. Du är en stark kvinna med en jäkla massa människor (oss) bakom dig. Vi är rätt badass också
*stor kram*