Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
62 nya böcker tillagda :angel: Nu ska sluta jag för inatt. Det blir inte heller mer nedladdade filmer, dokumentärer och filmer...

Jag ska gå ut på balkongen och ta en cigg och sen sova. Senare idag (förmiddag/lunch) måste jag fixa en sak så borde försöka natta kudden lite.

Jaha då får väl jag sova på soffan eller? Pälsfröken har lagt sig tvärs över sängen och frambenen ligger fint sträckta över min kudde :rofl: Nej någon måtta får det vara annars kommer jag inte kunna göra det jag måste senare så hon kommer få parkera om men jag hoppas hon kan offra sig och vara fotvärmare ändå och inte sura ihop och lägga sig i klösträdet eller på datorstolen.
God natt på er alla nu ska jag jaga nattkarl och den enda jag vill ha är underbara fina Herr JB (John Blund) som manligt sällskap :p

Jaha då får väl jag sova på soffan eller? Pälsfröken har lagt sig tvärs över sängen och frambenen ligger fint sträckta över min kudde :rofl: Nej någon måtta får det vara annars kommer jag inte kunna göra det jag måste senare så hon kommer få parkera om men jag hoppas hon kan offra sig och vara fotvärmare ändå och inte sura ihop och lägga sig i klösträdet eller på datorstolen.
God natt på er alla nu ska jag jaga nattkarl och den enda jag vill ha är underbara fina Herr JB (John Blund) som manligt sällskap :p

Preach it Sistah. Nikita har försvunnit någonstans, oklart var. Sur eftersom jag fiskade fram henne ur garderoben där hon lagts tillrätta bekvämt :mad:

Tänk så mycket enklare det är att ha hund,dom äter det som bjuds,slaskar inte vatten över skrivbord,låter inte illa,hårar inte ner sängen (för där får dom inte vara) inge sura miner om man flyttar på dom, mao man är inte livegen.

Tänk så mycket enklare det är att ha hund,dom äter det som bjuds,slaskar inte vatten över skrivbord,låter inte illa,hårar inte ner sängen (för där får dom inte vara) inge sura miner om man flyttar på dom, mao man är inte livegen.
Jag har haft hundar, dom ska rastas i hundväder :p Har man dessutom labrador kan man få plocka allt möjligt vidrigt ur käften på dom om man hinner vill säga :angel:
Mej nu är det skärmförbud ett tag här. Natti natti natt :banghead:

image.webp Jourhavande armvärmare. Hårar ner sängen vad menar du @dobbis? :angel:

Jag ar tillbaka in the RV ... Det ar inte riktigt tid att ga isang annu men efter atminstone en drink for mycket :crazy: Jag vantar ivrigt pa att klockan ska bli lite senare sa jag kan ga isang. :laugh: ... oh well ... I morgon blir det en tidig morgon igen. 8 am pa en Sondag morgon har jag lovat att vara i lodgen's kok. Sa 6 am maste klockan ringa. Holey cow! :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V