Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eh, testa skiftjobb :crazy: äta är lågt prioriterat jämfört med att sova (dvs det är enormt bra för Beach -18 men kanske inte så bra för eventuella ätstörningar...).
När jag jobbade var det katastrof spelade ingen roll om det var skift eller inte hade ju massor av annat som var viktigare och roligare hela tiden så hungrig, lite svid i magen, inte hungrig och jobba på ett tag till. Nästan 3 dygn vaken ensam och utan mat var inget bra enligt min fd. chef :confused:

Ska nog sluta ladda hem e-böcker. :meh: Herregud vem har tid att läsa 19,659 böcker? Men det är så jäkla lätt, hitta en bok man vill läsa, besöka vissa *host* sidor, ett knapptryck och den är i datorn. Läser om bok som låter intressant, plötsligt finns alla böcker av samma författare i datorn. :banghead:

Ska nog sluta ladda hem e-böcker. :meh: Herregud vem har tid att läsa 19,659 böcker? Men det är så jäkla lätt, hitta en bok man vill läsa, besöka vissa *host* sidor, ett knapptryck och den är i datorn. Läser om bok som låter intressant, plötsligt finns alla böcker av samma författare i datorn. :banghead:
Var glad att dom bara tar plats på hårddiskarna och inte är ståendes i någon hylla hemma. :rofl:
Jag har inte en enda e-bok och dom få som finns som pocket eller pärm hemma är lätträknade.

@hallonsaft möjligtvis vore det bra om du brydde dig en bråkdel så mycket om vad du själv äter än vad Pälsfröken behagar acceptera :angel: Ganska, *host* typiskt att problemet med frysen beror på Pälsfrökens mat, inte din. :sneaky:
Attans den kom, jag hade misstanken att någon skulle slå på den bollen, hårt! Fast samtidigt hon kan inte själv servera sig eller bestämma vad som är bra för henne den förmågan har man ju som människa åtminstone. :o:angel:

/hallonsaft letar efter en smilie som kastar sig under en sten för att gömma sig eller en fallucka skulle duga också, en klar brist.

Attans den kom, jag hade misstanken att någon skulle slå på den bollen, hårt! Fast samtidigt hon kan inte själv servera sig eller bestämma vad som är bra för henne den förmågan har man ju som människa åtminstone. :o:angel:

/hallonsaft letar efter en smilie som kastar sig under en sten för att gömma sig eller en fallucka skulle duga också, en klar brist.

Fast jag är nog inte rätt person att påpeka det, med tanke på hur mycket tid och pengar jag spenderar på Nikitas diet. :angel: Jag vill att hon ska äta MUSH men det vägrar hon tvärt och att steka/grilla kött känns inte så mycket mening med. :meh: Vi har ju ganska regelbundet diskussioner om vad som är tjänlig föda för en katt och inte.

Hon vägs dessutom regelbundet i en fiskevåg för att se till att hon håller vikten - genetisk predisposition som burma för diabetes. :up:

Fast jag är nog inte rätt person att påpeka det, med tanke på hur mycket tid och pengar jag spenderar på Nikitas diet. :angel: Jag vill att hon ska äta MUSH men det vägrar hon tvärt och att steka/grilla kött känns inte så mycket mening med. :meh: Vi har ju ganska regelbundet diskussioner om vad som är tjänlig föda för en katt och inte.

Hon vägs dessutom regelbundet i en fiskevåg för att se till att hon håller vikten - genetisk predisposition som burma för diabetes. :up:

Min feting, din diabetes. Snälla var rädd om dig! jag har tyvärr för mycket och nära erfarenhet hur illa det kan sluta och jag menar sluta helt.

Mush var Pälsfröken med tveksam till men det går i nu och med mindre och mindre blötmat fast jag vill ju helst göra hemmagjort så jag passar mig så hon inte fastnar i det.
Jag kör något slags rullande matschema med diverse inslag av olika saker och mina fina gråa hårstrån glimmar fint på skallen :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Tjockistråden 4
  • Dejtingtråden del 38