Hur kan man glömma att äta? Jag lever för nästa måltid
Eh, testa skiftjobb äta är lågt prioriterat jämfört med att sova (dvs det är enormt bra för Beach -18 men kanske inte så bra för eventuella ätstörningar...).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kan man glömma att äta? Jag lever för nästa måltid
Ingen matlust, ingen hungerskänsla när jag är själv det har jag aldrig haft. Har jag sällskap kan jag äta utan problem. Alltid haft lätt för att glömma bort mat men numera äter jag någonting dagligen så det har blivit klart bättre. Gillar mat egentligen. Dumt!Hur kan man glömma att äta? Jag lever för nästa måltid
Jag var sån förut, men när hjärnan tog en time out, så glömde jag ofta bort om jag ätit eller inte. Så det där med matintag har sjunkit i prioritet.Hur kan man glömma att äta? Jag lever för nästa måltid
När jag jobbade var det katastrof spelade ingen roll om det var skift eller inte hade ju massor av annat som var viktigare och roligare hela tiden så hungrig, lite svid i magen, inte hungrig och jobba på ett tag till. Nästan 3 dygn vaken ensam och utan mat var inget bra enligt min fd. chefEh, testa skiftjobb äta är lågt prioriterat jämfört med att sova (dvs det är enormt bra för Beach -18 men kanske inte så bra för eventuella ätstörningar...).
Var glad att dom bara tar plats på hårddiskarna och inte är ståendes i någon hylla hemma.Ska nog sluta ladda hem e-böcker. Herregud vem har tid att läsa 19,659 böcker? Men det är så jäkla lätt, hitta en bok man vill läsa, besöka vissa *host* sidor, ett knapptryck och den är i datorn. Läser om bok som låter intressant, plötsligt finns alla böcker av samma författare i datorn.
Var glad att dom bara tar plats på hårddiskarna och inte är ståendes i någon hylla hemma.
Jag har inte en enda e-bok och dom få som finns som pocket eller pärm hemma är lätträknade.
Attans den kom, jag hade misstanken att någon skulle slå på den bollen, hårt! Fast samtidigt hon kan inte själv servera sig eller bestämma vad som är bra för henne den förmågan har man ju som människa åtminstone.@hallonsaft möjligtvis vore det bra om du brydde dig en bråkdel så mycket om vad du själv äter än vad Pälsfröken behagar acceptera Ganska, *host* typiskt att problemet med frysen beror på Pälsfrökens mat, inte din.
Attans den kom, jag hade misstanken att någon skulle slå på den bollen, hårt! Fast samtidigt hon kan inte själv servera sig eller bestämma vad som är bra för henne den förmågan har man ju som människa åtminstone.
/hallonsaft letar efter en smilie som kastar sig under en sten för att gömma sig eller en fallucka skulle duga också, en klar brist.
Fast jag är nog inte rätt person att påpeka det, med tanke på hur mycket tid och pengar jag spenderar på Nikitas diet. Jag vill att hon ska äta MUSH men det vägrar hon tvärt och att steka/grilla kött känns inte så mycket mening med. Vi har ju ganska regelbundet diskussioner om vad som är tjänlig föda för en katt och inte.
Hon vägs dessutom regelbundet i en fiskevåg för att se till att hon håller vikten - genetisk predisposition som burma för diabetes.
Sudoku är en bra lösning att skingra tankar på om det behövs. Eller så får du ge attans i Power naps, du på dåligt humör? oj! stackars den skyldigaJag är på dåligt humör och ska försöka bota det med slökollande på TV och patiens.
Sudoku är en bra lösning att skingra tankar på om det behövs. Eller så får du ge attans i Power naps, du på dåligt humör? oj! stackars den skyldiga
Nyjubbe dvs jag tror vi har lite vårkänslor
NypippadNyjubbe? Que?