Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och laddar ner mer e-böcker, nu har jag sprängt 20,000 gränsen, även om i rättvisans namn ska sägas att en stor del är fanfic. :meh: Men ärligt, när kommer jag att läsa hela Scarlet Pimpernel serien? :idea: Så varför har jag spenderat några timmar med att ladda ner dem från diverse källor.

Edit: Och tänka mycket okristna tankar om snorungarna :mad:

Nu jäklar är det något på gång.
Höger fot gör ont.
Min rygg gör ont på det vanlig stället
Handlederna mol på
Troligen en fin förkylning på g

Ingen sömn här, höll precis på att somna då smälldes en bildörr igen och den chansen till sömn försvann men blundat och slöat ett tag.

Det där med att sova sket sig. M fyller år idag och jag har massa många mörka tankar som härjar.
Tror faktiskt det är bättre att jobba, det här med att vara hemma och inte kunna rida är varken skönt eller roligt.

Sitter och laddar ner mer e-böcker, nu har jag sprängt 20,000 gränsen, även om i rättvisans namn ska sägas att en stor del är fanfic. :meh: Men ärligt, när kommer jag att läsa hela Scarlet Pimpernel serien? :idea: Så varför har jag spenderat några timmar med att ladda ner dem från diverse källor.

Edit: Och tänka mycket okristna tankar om snorungarna :mad:

Fortfarande schlager? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 700
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈