LadyCovergirl
Trådstartare
Nu ska jag sova
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skall med försöka.Nu ska jag sova
Ska gå ut på balkongen en sväng och sen blir det en mugg te någon macka är inte att tänka på än på många timmar. Tokmätt fortfarande
Ja det är väl klart, vad troooor du om mig? va va vaaa?Det viktigaste av allt: har Pälsfröken fått (och ätit) sin middag och nattmacka?
Det där med att sova sket sig. M fyller år idag och jag har massa många mörka tankar som härjar.
Tror faktiskt det är bättre att jobba, det här med att vara hemma och inte kunna rida är varken skönt eller roligt.
Jadå. Ingår alltid i packningen.Packa med en ask Dimor så du slipper obehagliga överraskningar.
Sitter och laddar ner mer e-böcker, nu har jag sprängt 20,000 gränsen, även om i rättvisans namn ska sägas att en stor del är fanfic. Men ärligt, när kommer jag att läsa hela Scarlet Pimpernel serien? Så varför har jag spenderat några timmar med att ladda ner dem från diverse källor.
Edit: Och tänka mycket okristna tankar om snorungarna
Det där med att sova sket sig. M fyller år idag och jag har massa många mörka tankar som härjar.
Tror faktiskt det är bättre att jobba, det här med att vara hemma och inte kunna rida är varken skönt eller roligt.