Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stort grattis på födelsedagen! @Soffan74
3257633965_a1dacbe884.jpg

Diskmaskinen är väl inga större problem - men diska UTAN diskmaskin, det är rena tortyren.... :nailbiting:

Vilket är vad jag gör hemma :p Jag vill helt enkelt inte bli av med utrymmet den skulle ta (mitt kök är extremt petite) plus att jag oroar mig för ev vattenläcka. Dessutom lever jag oftast som singel så det känns som om jag ska klara att diska för hand :D

Vilket är vad jag gör hemma :p Jag vill helt enkelt inte bli av med utrymmet den skulle ta (mitt kök är extremt petite) plus att jag oroar mig för ev vattenläcka. Dessutom lever jag oftast som singel så det känns som om jag ska klara att diska för hand :D
Vi har också pyttekök, och har en bänkdiskmaskin i ett hörn. Blir inte mycket oro för vattenläcka med en sådan heller, eftersom alla slangar befinner sig väl synliga.... :up: Samma i förra köket. Vi har aldrig bott i ett hus med kök stort nog för en "riktig" diskmaskin.

Vi har också pyttekök, och har en bänkdiskmaskin i ett hörn. Blir inte mycket oro för vattenläcka med en sådan heller, eftersom alla slangar befinner sig väl synliga.... :up: Samma i förra köket. Vi har aldrig bott i ett hus med kök stort nog för en "riktig" diskmaskin.

Det finns inte plats för en sådan heller, den lilla bänkyta jag har behöver jag för avställning. Mitt kök är verkligen LITET, är man två personer inne där är det en för mycket :p :rofl:

Sittdelen är större, det blev lite konstiga mått eftersom matlagningsdelen är i utbyggnaden som gjordes -73.

Det finns inte plats för en sådan heller, den lilla bänkyta jag har behöver jag för avställning. Mitt kök är verkligen LITET, är man två personer inne där är det en för mycket :p :rofl:

Sittdelen är större, det blev lite konstiga mått eftersom matlagningsdelen är i utbyggnaden som gjordes -73.
Sittdel - vad är det :D??? Eller, tja, i nuvarande kök SKULLE man kunna sitta, men nu prioriterade jag en köksö i stället för att få lite bättre och större arbetsyta. Vi äter i vardagsrummet, framför TVn eller vid datorn... :o I förra huset fanns det ingen sittyta ALLS i köket.

Jag trooooooooor att jag ska närma mig förrådet idag........:nailbiting: Det kommer att bli en skräckinjagande upplevelse, men jag TROR att det kan bli lite bättre ordning där inne bara genom att organisera och ställa sakerna på ett lite bättre sätt (ja, jag hade säkerligen behövt gå igenom och kasta en massa gammalt bråte också, men inte idag :p)!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 541
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 705
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar