Köra en maskin är ju den enkla delen. Så ska skiten hängas med, där är jag nu.Där så du något. Tvätta. Det behöver jag också göra.
Jag är inte alls redo att möta vardagen imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köra en maskin är ju den enkla delen. Så ska skiten hängas med, där är jag nu.Där så du något. Tvätta. Det behöver jag också göra.
Jag är inte alls redo att möta vardagen imorgon.
Jag har inte ens kommit till starta-maskinen-delen av projektet...Köra en maskin är ju den enkla delen. Så ska skiten hängas med, där är jag nu.
Köra en maskin är ju den enkla delen. Så ska skiten hängas med, där är jag nu.
Diskmaskinen är värre! Både att fylla och att tömma vilket mamma vet att jag tycker så hon fixar alltid med det när hon är här. Dvs jag hittar ingenting i köket senJag absolut HATAR att hänga tvätt samt ta reda på den när den är torr. Sjukt tråkigt
Fyller du år? Grattis i så fall!Få se om jag får någon tårta i kväll...
Har de tagit alla prover? Kan vara laktosintolerans med om det inte redan är uteslutet.Ja vi ser inget mönster i det här alls men har haft tankar på någon form av matallergi, yngsta är mjölkproteinallergiker men hans symptom var ganska annorlunda även om han också fick ont i magen.
Ja. TackFyller du år? Grattis i så fall!
TackGrattis @Soffan74 !!
Diskmaskinen är väl inga större problem - men diska UTAN diskmaskin, det är rena tortyren....Diskmaskinen är värre! Både att fylla och att tömma vilket mamma vet att jag tycker så hon fixar alltid med det när hon är här. Dvs jag hittar ingenting i köket sen
GRATTIS!Ja. Tack
Diskmaskinen är väl inga större problem - men diska UTAN diskmaskin, det är rena tortyren....
Vi har också pyttekök, och har en bänkdiskmaskin i ett hörn. Blir inte mycket oro för vattenläcka med en sådan heller, eftersom alla slangar befinner sig väl synliga.... Samma i förra köket. Vi har aldrig bott i ett hus med kök stort nog för en "riktig" diskmaskin.Vilket är vad jag gör hemma Jag vill helt enkelt inte bli av med utrymmet den skulle ta (mitt kök är extremt petite) plus att jag oroar mig för ev vattenläcka. Dessutom lever jag oftast som singel så det känns som om jag ska klara att diska för hand
Vi har också pyttekök, och har en bänkdiskmaskin i ett hörn. Blir inte mycket oro för vattenläcka med en sådan heller, eftersom alla slangar befinner sig väl synliga.... Samma i förra köket. Vi har aldrig bott i ett hus med kök stort nog för en "riktig" diskmaskin.
Sittdel - vad är det ??? Eller, tja, i nuvarande kök SKULLE man kunna sitta, men nu prioriterade jag en köksö i stället för att få lite bättre och större arbetsyta. Vi äter i vardagsrummet, framför TVn eller vid datorn... I förra huset fanns det ingen sittyta ALLS i köket.Det finns inte plats för en sådan heller, den lilla bänkyta jag har behöver jag för avställning. Mitt kök är verkligen LITET, är man två personer inne där är det en för mycket
Sittdelen är större, det blev lite konstiga mått eftersom matlagningsdelen är i utbyggnaden som gjordes -73.