Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag joinar denna tråden och gruppen på FB är sugen på att pröva westernridning med min pålla, nu är hon bara åring så det är ju ett tag kvar.....MEN jag vill rida och träna det på andra hästar under tiden. Hur det ska gå till vet jag inte än för det verkar inte finnas så mycket tränare/westernryttare i närheten. Jag läser och lär under tiden iallafall
Värnamo Småland, ja det kanske är en ide...i princip alla jag känner rider traditionell engelsk ridning.
åhh fan tänkte jag säga att jag inte tänkte på att det säkert finns en förening här. Tackar.
hahahaaha nä det värsta är att jag inte var ironisk. jag har suttit och letat westerninfo över hela småland oxå bor jag nån mil från chaparral
jo jag vet var där i fredags och ska dit imorgon igen...jag får försöka knyta kontakter hej vilt.
Det blev en....billig.... köpte inte ens nåt snöre till som den smålänning jag är men får la köpa något finare framåt.Det var ju synd att du missade det där med skylten
Vad blev det för repgrimma då? Själv kör jag med DoubleDiamond, helt underbar den!
Det blev en....billig.... köpte inte ens nåt snöre till som den smålänning jag är men får la köpa något finare framåt.