Sv: Vi Newbies Nr 2!
Förstår känslan, det blir sådär ibland när man inte vet i vilken ände man ska börja... Klubbhoppningar kommer det fler av, även om du säkert sett fram emot denna så är loppet inte kört. Sadel fattas (antar jag) och det är ju krångligt. Angående dragbil och transport, är det så långt att ni måste köra eller kan du rida dit?
Vad är det du pluggar? (har du säkert sagt redan
) Det där med luddiga uppgifter är definitivt något jag känner igen mig i
Läser en mattekurs nu (Biologisk matematik och statistik, låter ju extremt upphetsande eller hur) och boken är heeeelt värdelös!! Det roliga är att författarna har skrivit att deras mål var att skriva en lättförståelig bok med många lösta exempel. Bara det att det är krångligt språk och väldigt stelt, samt att exemplena är jättedåliga..
Får man inte prata med psykolog utan remiss?? Eller det kanske beror på var man går, det är väl bara privat man får gå hur som helst men då blir man väl ruinerad.
Äsch man får gnälla och känna sig fånig ibland. Du skulle sett mig igår morse, höll typ på att bryta ihop för att jag inte fick på mig reflexvästen över jackan när jag var stressad till bussen
Som tur var har jag en fin sambo som skjutsade ner mig till bussen
Kul med stången, kan ju vara bra att se hur han reagerar på den om inte annat!