Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh Ranelid . Han bjöd på ett liveuppträdande av mirakel på både svenska och engelska när den sommarens pubrundedeltagare (för övrigt ett av våra liggsäkraste event) stötte på honom vandrandes i min hemstad. Det tog aaaaldrig slut
Ranelid är väl ändå inte musik?Jag tycker han verkar varar rätt snäll men musiken är gräslig... men inte det värsta man hört (säger bara Ranelid! ).
Ja för någon annan lär ju inte göra det.Du antyder att han tycker om att höra sin egen röst?
Ranelid är väl ändå inte musik?
Jag fattar känslan men tycker också att du har lite förutfattade meningar....... Du har begränsad erfarenhet om hur ickehetero-kretsar ser ut men gissar att du kommer bli ifrågasatt och kvävd i nån av dina identiteter och inte passa in?? Och därför behöver du inte gå utanför din nuvarande umgängeskrets för du kommer inte passa in hundra procent i dom andra kretsarna heller?
Men det kanske finns en ickehetero-krets som passar dig precis lika bra som din nuvarande och som skulle vara fin att ha också!! Jag är inte heller nån "ickehetero-krets-expert" men det finns ju ALLA politiska åsikter och klädstilar i ickehetero-kretsar också så jag tror inte yttre och liberalism är ett hinder för att känna gemenskap och jag tror det finns kretsar där du lätt skulle passa in..... du är liksom inte en extremist
Alltså vad jag försöker säga är spå inte i kristallkulan att du kommer känna dig kvävd och inte passa in utan prova och var öppen!!!!
Det var inte musik, det var parodiHan har ju varit med i Mellon men jag vet inte om allt i den kvalificerar in som "musik"
Men han lär väl inte vara med på tinder? Han är ju tillsammans med dans-tjejen?
Fattar inte vad folk har emot Sean Banan, av det jag sett verkar han mest vara en fin människa med lite, hrm... Prepubertal humor
Men han lär väl inte vara med på tinder? Han är ju tillsammans med dans-tjejen?
Men gud vilken lustigkurre ...Dagens presentation...
Lång text om lite allmänt. Sedan "Är 173cm men står stadigt på jorden. Är längre någon annanstans *blink blink*"
Jag börjar undra lite hur fan han är skapt egentligen
Dans-tjejen? Tänker du på Samir som är tillsammans Sigrid från lets Dance?Men han lär väl inte vara med på tinder? Han är ju tillsammans med dans-tjejen?
Eh, jag vet nog inte vad jag tänker på. Har inte så bra koll som jag plötsligt fick för migDans-tjejen? Tänker du på Samir som är tillsammans Sigrid från lets Dance?
@Red_Chili längre än 173 cm kuk Vilken jävla mardröm.
Haha sånt som händer!Eh, jag vet nog inte vad jag tänker på. Har inte så bra koll som jag plötsligt fick för mig
Ja, vad f-n ska han göra med den liksom?! Plus att i slakt skick släpar den ju i marken!
Jag funderade hur byxorna ser ut? Och stoppar han den i en sko eller?Ja, vad f-n ska han göra med den liksom?! Plus att i slakt skick släpar den ju i marken!
Edit: Jag tror inte han har så mycket blod i kroppen för att hålla den upprätt sas så han lär svimma direkt när han får stånd