Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fattar känslan men tycker också att du har lite förutfattade meningar....... Du har begränsad erfarenhet om hur ickehetero-kretsar ser ut men gissar att du kommer bli ifrågasatt och kvävd i nån av dina identiteter och inte passa in?? Och därför behöver du inte gå utanför din nuvarande umgängeskrets för du kommer inte passa in hundra procent i dom andra kretsarna heller?

Men det kanske finns en ickehetero-krets som passar dig precis lika bra som din nuvarande och som skulle vara fin att ha också!! Jag är inte heller nån "ickehetero-krets-expert" men det finns ju ALLA politiska åsikter och klädstilar i ickehetero-kretsar också så jag tror inte yttre och liberalism är ett hinder för att känna gemenskap och jag tror det finns kretsar där du lätt skulle passa in..... du är liksom inte en extremist

Alltså vad jag försöker säga är spå inte i kristallkulan att du kommer känna dig kvävd och inte passa in utan prova och var öppen!!!!

Fast jag är ju öppen. Jag har inte sagt att det är på ett visst sätt, eller antar att det är på ett visst sätt. Jag berättar bara om mina erfarenheter. Självklart är det inte så enkelspårigt som mitt exempel, det var ju hela andemeningen i mitt inlägg. Folk är komplexa och förvånar.

Att vara olik folk må göra att det skär sig ibland, men det gör också att man lär sig något nytt hela tiden. Hade jag haft mer utrymme i mitt liv hade jag kanske gett mig ut och lärt känna fler människor. Tillsvidare hänger jag här, där jag både får support och lär mig nya saker.

Senast ändrad:
Lägger till en punkt på "swipa-vänster-listan":

Män som beskriver sig själva som "envisa".

Det är fan ingen bra egenskap i dejtingsammanhang om vederbörande ursäktar sina tio mail på raken utan svar med: "Jamen jag är ju envis när jag ser något jag vill ha ;)"
Jag föreslog att han skulle byta ut "envis" mot "besatt". :meh:

Dejt har åkt- katt är nöjd.

Bifogade filer

• image.webp
    image.webp
    121,7 KB · Visningar: 71
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 561
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 015
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 657
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 651
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte