vallhund
Trådstartare
En sån som ser nyktert och logiskt på saker och inte förblindas av känslor och andra kvinnligheter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sån som ser nyktert och logiskt på saker och inte förblindas av känslor och andra kvinnligheter?
Aha. Inte en menshjärna då...
Manshjärna?
Säger nog oftast bara hej (eller en variant av hej), tills de åtminstone hejat tillbaka. Sen kanske det finns nått annat att börja konversationen med liksom efter det.
Jag blir också skitförbannad. Och ledsen. Och sen arg igen. Jag känner mig som en emotionell Hulken.Du, den tiden i månaden är jag beredd att döda allt som stör/irriterar mig. Men eftersom jag är en kvinna kan jag hantera det. Hade vi inte lärt oss det hade släktet varit raderat för länge sedan.
Dvs vi är smarta OCH besitter självkontroll
Jag blir också skitförbannad. Och ledsen. Och sen arg igen. Jag känner mig som en emotionell Hulken.
Samma här, har prövat olika inledningar men "hej" är det som fungerar bäst och är dom intresserade så svarar dom.
Själv är jag aldrig arg. Jag är alltid vän och vacker och har blommor i håret och springer över en sommaräng.
Jag brukar oftast skippa ledsen. Och empiriskt vet jag att det är en vansinnigt dålig idé att svepa en halv stor burk smörgåsgurka. Magen blir inte glad. Det har hänt mer än en gång.
Själv är jag aldrig arg. Jag är alltid vän och vacker och har blommor i håret och springer över en sommaräng.
Bredvid din enhörning med man som skimrar i regnbågens färger?Själv är jag aldrig arg. Jag är alltid vän och vacker och har blommor i håret och springer över en sommaräng.
Jag läste det som en man och föreställde mig en naken karl som skimrar i regnbågens färger. Det var en intressant bild.Bredvid din enhörning med man som skimrar i regnbågens färger?
Du säger hej, hon säger hej, sen då?Ärligt talat så har jag ingen aning vad som är bäst. Men jag orkar inte försöka nått som bara kan kännas tillgjort. Om jag inte spontant får för mig att säga nån viss sak så tycker jag aldrig det är nått fel i "hej".
Du har förstått precis.Bredvid din enhörning med man som skimrar i regnbågens färger?
Edward Cullen?Jag läste det som en man och föreställde mig en naken karl som skimrar i regnbågens färger. Det var en intressant bild.
Pandor är inte förmögna att ljuga.Haha, gud vad du ljuger!