Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Säger nog oftast bara hej (eller en variant av hej), tills de åtminstone hejat tillbaka. Sen kanske det finns nått annat att börja konversationen med liksom efter det.

Samma här, har prövat olika inledningar men "hej" är det som fungerar bäst och är dom intresserade så svarar dom.

Samma här, har prövat olika inledningar men "hej" är det som fungerar bäst och är dom intresserade så svarar dom.

Ärligt talat så har jag ingen aning vad som är bäst. Men jag orkar inte försöka nått som bara kan kännas tillgjort. Om jag inte spontant får för mig att säga nån viss sak så tycker jag aldrig det är nått fel i "hej".

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 561
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 011
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 657
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 650
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2