Du säger hej, hon säger hej, sen då?
Sen pratar vi om annat ! Jag har inga större problem med att prata, sen är det ju inte alltid det blir nått av det hela förstås.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du säger hej, hon säger hej, sen då?
Bear Grylls. Av någon märklig anledning.Edward Cullen?
Mycket märkligt! Töntiga twilight-vampyrer är det enda jag kan komma på som glittrarBear Grylls. Av någon märklig anledning.
Precis! Det kanske var fritt springande utomhus som lockade fram Bear Grylls?Mycket märkligt! Töntiga twilight-vampyrer är det enda jag kan komma på som glittrar
Låter rimligt!Precis! Det kanske var fritt springande utomhus som lockade fram Bear Grylls?
Undrar om det duger att betala för min häst? Jag är så trött på att jobba att jag skulle vilja att du skickar hit honom.Fick upp en som skriver att han söker en "kvinna att lyda och tjäna ekonomiskt. Drömmer om att få betala shopping, festande etc."
Det är intressant med Tinder... Man kommer i kontakt med folk man inte hade gjort annars. Minns att vi diskuterade ekonomisk lydnad tidigare.
Erbjudanden i den rintningen fick jag flera i veckan ett tag. Från både män och kvinnor.Dagens profil:
"Bisexuell med en man att dela på"
Tack, men nej tack.
På Tinder kan man rekommendera någon msn ser till en vän. Det skulle jag ha gjort.Undrar om det duger att betala för min häst? Jag är så trött på att jobba att jag skulle vilja att du skickar hit honom.
Du, den tiden i månaden är jag beredd att döda allt som stör/irriterar mig. Men eftersom jag är en kvinna kan jag hantera det. Hade vi inte lärt oss det hade släktet varit raderat för länge sedan.
Dvs vi är smarta OCH besitter självkontroll
Ja, jag tror ju faktiskt att övervägande större delen av den kvinnliga befolkningen inte lider av PMS och de besvär jag haft av mensvärk har gått över av motion eftersom den beror vad jag vet av kramp. Rätt trist att kvinnor framställs som känslomässiga hormonmonster överallt när jag snarare kan upplevas som rätt kylig och rationell och inte låta känslorna styra mina val.Det är ju knappt så man vågar berätta att jag varken har mensvärk eller humörsvängningar Har blivit välsignad i livet av mensguden.
Kompenserar dock med att vara allmänt svår hela tiden i stället.
Ja, jag tror ju faktiskt att övervägande större delen av den kvinnliga befolkningen inte lider av PMS och de besvär jag haft av mensvärk har gått över av motion eftersom den beror vad jag vet av kramp. Rätt trist att kvinnor framställs som känslomässiga hormonmonster överallt när jag snarare kan upplevas som rätt kylig och rationell och inte låta känslorna styra mina val.
Samma här. I värsta fall mellan ägglossning och mens, i bästa fall bara några dagar innan mens. Arg, ledsen, ångest osv, men också nästan personlighetsförändrad; blir misstänksam, självhatande osv. Det är en hemsk sjukdom.Jag har fruktansvärd PMS. Det är handikappande. Jag blir riktigt deprimerad, allt är nattsvart. Blir okontrollerat arg och ledsen för idiotgrejer. Men det är ett par dagar INNAN mens.