Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blää, har nyligen matchat med två söta och trevliga tjejer. Men den ena bor i Örebro och den andra i GBG :cry:.
Men en tjej som bor 17 mil ifrån verkar vilja träffas iaf. Trots att hon tar flera dagar på sig att svara. Är skeptisk till om det kommer bli nåt :cautious:.

Fick upp en som skriver att han söker en "kvinna att lyda och tjäna ekonomiskt. Drömmer om att få betala shopping, festande etc."

Det är intressant med Tinder... Man kommer i kontakt med folk man inte hade gjort annars. Minns att vi diskuterade ekonomisk lydnad tidigare.
Undrar om det duger att betala för min häst? Jag är så trött på att jobba att jag skulle vilja att du skickar hit honom.

Du, den tiden i månaden är jag beredd att döda allt som stör/irriterar mig. Men eftersom jag är en kvinna kan jag hantera det. Hade vi inte lärt oss det hade släktet varit raderat för länge sedan.

Dvs vi är smarta OCH besitter självkontroll :grin:

Det är ju knappt så man vågar berätta att jag varken har mensvärk eller humörsvängningar :angel: Har blivit välsignad i livet av mensguden.

Kompenserar dock med att vara allmänt svår hela tiden i stället.

Det är ju knappt så man vågar berätta att jag varken har mensvärk eller humörsvängningar :angel: Har blivit välsignad i livet av mensguden.

Kompenserar dock med att vara allmänt svår hela tiden i stället.
Ja, jag tror ju faktiskt att övervägande större delen av den kvinnliga befolkningen inte lider av PMS och de besvär jag haft av mensvärk har gått över av motion eftersom den beror vad jag vet av kramp. Rätt trist att kvinnor framställs som känslomässiga hormonmonster överallt när jag snarare kan upplevas som rätt kylig och rationell och inte låta känslorna styra mina val.

Ja, jag tror ju faktiskt att övervägande större delen av den kvinnliga befolkningen inte lider av PMS och de besvär jag haft av mensvärk har gått över av motion eftersom den beror vad jag vet av kramp. Rätt trist att kvinnor framställs som känslomässiga hormonmonster överallt när jag snarare kan upplevas som rätt kylig och rationell och inte låta känslorna styra mina val.

Aldrig tänkt på det där med mensvärk och träning. Det är nog ytterst individuellt, men själv tränar jag mycket också.

Känslomänniska är jag definitivt. Jag är nog känsligare än de flesta jag känner, om än ganska opåverkat av menscykeln som jag upplever det. Däremot är jag nog dels duktig på att hantera det, och dels blir jag snarare kylig ibland när det blir för mycket och jag måste stänga av. Så utåt sett uppfattas jag nog inte som lika känslig som jag känner mig på insidan. Förutom av de som känner mig väldigt väl.

Jag har fruktansvärd PMS. Det är handikappande. Jag blir riktigt deprimerad, allt är nattsvart. Blir okontrollerat arg och ledsen för idiotgrejer. Men det är ett par dagar INNAN mens.
Samma här. I värsta fall mellan ägglossning och mens, i bästa fall bara några dagar innan mens. Arg, ledsen, ångest osv, men också nästan personlighetsförändrad; blir misstänksam, självhatande osv. Det är en hemsk sjukdom.
Har lärt mig att undvika att fatta viktiga beslut eller ta jobbiga samtal under den perioden, om det inte är absolut nödvändigt.
När jag skulle ha det allvarliga snacket med dejten frågade min syrra innan om det var rätt tid i cykeln för ett sånt samtal, och det är verkligen en viktig poäng.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 560
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 999
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 656
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 646
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2
  • Autistisk bror