Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur stort område har du inställt på? Jag har insett att de intressanta jag hittar alltid är de som är "så långt bort som möjligt" :p

Varierar det mellan en och typ 6-8 mil :P Blir lite som att, om jag sitter och är uttråkad och så vips tar det slut på folk att swipa på, då är det lätt att bara öka på lite.. Men jag upplever det som att kanske de flesta kvinnor inte har sån stor radie? Känns som man typ aldrig matchar om det blir en bit. (jaja kanske är mitt fel å, förstås ;) )

La ut annons om fälgar i säljgrupper på FB. I lördags skickade en snubbe meddelande och frågade om de fanns kvar vilket de gjorde. Inget svar.
Idag fick jag ett nytt meddelande från samma snubbe:
”Vad gör du på lördag?”
Jag: vad menar du?
Snubbe: jag vill bjuda ut dig.

Eh nej tack :banghead:

Varierar det mellan en och typ 6-8 mil :P Blir lite som att, om jag sitter och är uttråkad och så vips tar det slut på folk att swipa på, då är det lätt att bara öka på lite.. Men jag upplever det som att kanske de flesta kvinnor inte har sån stor radie? Känns som man typ aldrig matchar om det blir en bit. (jaja kanske är mitt fel å, förstås ;) )
De flesta gånger jag tänkt att jag aldrig får någon matchning, då är det vid närmare eftertanke alltid när jag varit extremkräsen med vilka jag sveper höger på... När jag väl sveper höger på lite fler, då blir det alltid fler matchingar. Sedan är det extremt få som skriver något ändå, så det leder väl inte direkt någonstans, men ja... Då händer i alla fall något lite mer känns det som.

De flesta gånger jag tänkt att jag aldrig får någon matchning, då är det vid närmare eftertanke alltid när jag varit extremkräsen med vilka jag sveper höger på... När jag väl sveper höger på lite fler, då blir det alltid fler matchingar. Sedan är det extremt få som skriver något ändå, så det leder väl inte direkt någonstans, men ja... Då händer i alla fall något lite mer känns det som.

På sistone har jag fått väldigt få matchningar helt enkelt. Och då har jag inte varit så kräsen alls. Inget jag beklagar mig över alltså - bara en observation..

Fattar inte riktigt det där med hur såpass många matchar för att sen inte skriva eller svara på meddelande alls. Inte ens avmatcha.

Fattar inte riktigt det där med hur såpass många matchar för att sen inte skriva eller svara på meddelande alls. Inte ens avmatcha.
Det fattar inte jag heller. Jag har skrivit till många som sedan inte svarat och de flesta gånger när andra skriver till mig så svarar jag. Känns lite onödigt annars...

På sistone har jag fått väldigt få matchningar helt enkelt. Och då har jag inte varit så kräsen alls. Inget jag beklagar mig över alltså - bara en observation..

Hur länge har du haft Tinder ?

Välkommen till tinder världen :). Jag har 44 matchningar för tillfället, då har jag rensat ett 10-tal. Skriver bara med en som svarar typ 2 ggr i veckan. Dvs, de flesta svarar eller skriver inte :). Då har jag hejat på alla utom 9 :P.

Hur länge har du haft Tinder ?

Välkommen till tinder världen :). Jag har 44 matchningar för tillfället, då har jag rensat ett 10-tal. Skriver bara med en som svarar typ 2 ggr i veckan. Dvs, de flesta svarar eller skriver inte :). Då har jag hejat på alla utom 9 :P.

Haha. Tja... Testade det en släng för flera år sen,sen inte alls under en lång tid, sen en stund igen, sen inte alls på ett bra tag till, och nu igen lite av och till under senaste halvåret/månaderna..

Jag tillbringade min lediga dag i stallet, inga dejter.
Kände verkligen inte för att träffa någon.
Åkte och hälsade på min andra häst också :laugh:
Tror inte jag kommer vara så aktiv här framöver, inte mer än att jag kommer fortsätta läsa.

Har ju en annan gullig grabb att lägga energi som är bättre än vad en man någonsin kan bli :D

Haha. Tja... Testade det en släng för flera år sen,sen inte alls under en lång tid, sen en stund igen, sen inte alls på ett bra tag till, och nu igen lite av och till under senaste halvåret/månaderna..

Aha, ok. Tänkte om du nyligen skaffade det. Då man oftast får flera matchningar ibörjan sen brukar det gå lite utför.

@Bison Men skulle du inte träffa föraren idag? :)

@enough Ja, eller hur! Åh, det låter spännande för din del också, hoppas det blir lyckat imorgon och i helgen! :)

Jaha för min del då... Träffade ju badkillen idag, vi simmade och åt sen middag här hos mig. Det var trevligt (och kul att vara i simhallen en kväll och bara ta det lugnt som omväxling mot att motionssimma på förmiddagarna) och roligt. Men jag insåg ännu mer att han är inte min typ när det gäller något mer än vänskap. Sen vet jag inte hur han ser på mig, han kanske inte heller ser mig som något mer alls och i så fall vore det jätteskönt, jag är gärna vän med honom :). Ska skriva det i ett sms sen tänkte jag så han/vi vet vart jag/vi står.

Imorgon åka till vegokillen, som först skrev vi kunde äta långfrukost för han kunde flexa på jobbet, men sen såg i kalendern han hade ett möte rätt tidigt på ons, men jag åker dit iallafall tror jag.

Skoterkillen skrev o frågade om vi kunde skjuta fram fikat en vecka. Tråkigt, men vi får väl se om det blir av nästa vecka istället då...

Pulkakillen har jag inte hört av sen i fredags... vilket är lååååååång tid för att vara han, fast han har ju dock haft besök hela helgen som sagt. Men nu skrev jag till honom nyss och han svarade på tolv minuter iaf :p

En ny matchning på tinder, men utan att han skrivit något. Efter en lång stunds fundering vad jag skulle skriva skrev jag till slut bara "Hej? :)". Tänker att är han intresserad svarar han väl vad jag än skriver. Såg att någon frågat vad ni andra brukar skriva som inledning, men sen såg jag inga svar?

Ett nytt mail på hp också, men från en som inte har någon bild och som dessutom skickade tre frågetecken direkt efter att han sett att jag läst hans första "Hej hur är de med dig då". Nej tack.

//r

En ny matchning på tinder, men utan att han skrivit något. Efter en lång stunds fundering vad jag skulle skriva skrev jag till slut bara "Hej? :)". Tänker att är han intresserad svarar han väl vad jag än skriver. Såg att någon frågat vad ni andra brukar skriva som inledning, men sen såg jag inga svar?

Ett nytt mail på hp också, men från en som inte har någon bild och som dessutom skickade tre frågetecken direkt efter att han sett att jag läst hans första "Hej hur är de med dig då". Nej tack.

//r

Säger nog oftast bara hej (eller en variant av hej), tills de åtminstone hejat tillbaka. Sen kanske det finns nått annat att börja konversationen med liksom efter det.

Fick upp en som skriver att han söker en kvinna att lyda och tjäna ekonomiskt. Drömmer om att få betala shopping, festande etc.

Det är intressant med Tinder... Man kommer i kontakt med folk man inte hade gjort annars. Minns att vi diskuterade ekonomisk lydnad tidigare.

Och här kommer min skepticyniska manshjärna och får genast några tankar om att.. ja, det finns absolut, men det kan även vara nån som testar det som "strategi".

Men det åsido.. Fenomenet som sådant är absolut intressant, lyssnade på en podcast för ett tag sen med en dom som hade ett par såna män som kunder.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 561
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 011
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 657
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 650
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2