@Bison Men skulle du inte träffa föraren idag?
@enough Ja, eller hur! Åh, det låter spännande för din del också, hoppas det blir lyckat imorgon och i helgen!
Jaha för min del då... Träffade ju badkillen idag, vi simmade och åt sen middag här hos mig. Det var trevligt (och kul att vara i simhallen en kväll och bara ta det lugnt som omväxling mot att motionssimma på förmiddagarna) och roligt. Men jag insåg ännu mer att han är inte min typ när det gäller något mer än vänskap. Sen vet jag inte hur han ser på mig, han kanske inte heller ser mig som något mer alls och i så fall vore det jätteskönt, jag är gärna vän med honom
. Ska skriva det i ett sms sen tänkte jag så han/vi vet vart jag/vi står.
Imorgon åka till vegokillen, som först skrev vi kunde äta långfrukost för han kunde flexa på jobbet, men sen såg i kalendern han hade ett möte rätt tidigt på ons, men jag åker dit iallafall tror jag.
Skoterkillen skrev o frågade om vi kunde skjuta fram fikat en vecka. Tråkigt, men vi får väl se om det blir av nästa vecka istället då...
Pulkakillen har jag inte hört av sen i fredags... vilket är lååååååång tid för att vara han, fast han har ju dock haft besök hela helgen som sagt. Men nu skrev jag till honom nyss och han svarade på tolv minuter iaf
En ny matchning på tinder, men utan att han skrivit något. Efter en lång stunds fundering vad jag skulle skriva skrev jag till slut bara "Hej?
". Tänker att är han intresserad svarar han väl vad jag än skriver. Såg att någon frågat vad ni andra brukar skriva som inledning, men sen såg jag inga svar?
Ett nytt mail på hp också, men från en som inte har någon bild och som dessutom skickade tre frågetecken direkt efter att han sett att jag läst hans första "Hej hur är de med dig då". Nej tack.
//r