Herregud. Jag vet knappt vad jag ska säga. Du ser inga vissa problem med resonemanget? Särskilt om andra applicerar det på dig?
Nej ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud. Jag vet knappt vad jag ska säga. Du ser inga vissa problem med resonemanget? Särskilt om andra applicerar det på dig?
De är ett djur, hon agerar utifrån instinkt hon kommer inte göra nått om du inte anstränger dig
Nej ?
Jag minns när vi slängde upp en ”äh hästen gör jobbet”-kille i min klass på en häst. En timmes uteritt i skritt, trav och galopp. Han körde motorcross så orädd och modig så.
Dan efter kom han inte till skolan. Han kom inte upp ur sängen. Hans mamma fick hjälpa honom till toaletten. Och därifrån. Han var 17. Han kunde inte ens klä på sig pga träningsvärken.
Han ville rida igen ”men kan vi bara skritta!”
Haha, det skulle nog jag också göra .
Använder du muskler som du inte är van att använda så får man träningsverk. Därmed inte sagt att det ridning tillhör dom mest fysiska sporterna.
Det beror bl.a. på att de är så sjukt vältränade. Men också på att ridning inte är en konditionssport.Med en ryttare som hoppat lite hopp på en häst i 10 minuter. Den senare har inga problem att göra en interjuv direkt efteråt utan att låta särskilt anfådd. Dvs, det är inte fysiskt lika jobbigt.
Jag minns när vi slängde upp en ”äh hästen gör jobbet”-kille i min klass på en häst. En timmes uteritt i skritt, trav och galopp. Han körde motorcross så orädd och modig så.
Dan efter kom han inte till skolan. Han kom inte upp ur sängen. Hans mamma fick hjälpa honom till toaletten. Och därifrån. Han var 17. Han kunde inte ens klä på sig pga träningsvärken.
Han ville rida igen ”men kan vi bara skritta!”
Så du skulle vara helt okej med att den du älskade lämnade dig för hen var tvungen kolla så det inte fanns nån annan därute hon kanske skulle älska mer?
Introvert kan nog vara en del av problemet.Jag blev "INFJ-T"
74% Introvert
Man använder helt klart olika muskelgrupper... Jag hade helt förstörd korsrygg (överansträngd) efter första gången, och det var bara en vanlig tur-ritt på en lugn nordsvensk.
För att vara schysst kan jag iofs också garantera att den som lyckats testa på en stund motorcross hade haft rätt förstörda underarmar..
Nu tolkar du in någonting i det jag skrivit som jag inte har skrivit . Du får tänka lite själv när du läser också . Jag syftade på fas 1 och fas 2.
Det är sant, det finns många sporter där utövaren blir mer fysiskt utmattad, mycket mer.Därmed inte att ridning tillhör dom mest fysiska sporterna.
Typ pistolskytte?Fantastiskt mycket mindre, bl a i många OS-sporter.
klarar du det @Alexandra_W , att faktiskt TÄNKA när du läser? Ett helt nytt koncept för oss våpiga, idiotiska kvinnor.Du får tänka lite själv när du läser också
Det beror bl.a. på att de är så sjukt vältränade. Men också på att ridning inte är en konditionssport.
Jämför gymnastik, konståkning, längdhopp, slägga o.s.v. är inte det heller riktig idrott?
Det här är det sista inlägget som jag skriver till dig.
Jag sätter dig inte på ignore utan låter bara bli att svara.
Mitt råd till dig är att fundera över hur du har lyckats med att bli så impopulär bland alla honor här på forumet.
Nyckeln till din framtida framgång hos tjejjer ligger i att lösa det problemet.
Det får man ta. Jag har kört många sådana dygn för att komma till den stabilitet som jag har nu.Gissar att jag bara skulle förskjuta grubblandet till senare och sedan inte kunna sova på ett par dygn...
Du tror du får träningsvärk i några enstaka muskler? Åh...
Tips: Du engagerar väldigt många muskler, små som stora, bara av att sitta där och åka med. Ska du RIDA så det är i allra högsta grad en muskelsport. En elitryttare har oftast en corestyrka som får de flesta gröna av avund.