Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade figurer från Sagan om ringen.Alltså i slutet av det där testet där det är exempel på "kända personer med din personlighetstyp"...... Jokern i Batman?!
Jag hade Einstein.Alltså i slutet av det där testet där det är exempel på "kända personer med din personlighetstyp"...... Jokern i Batman?!
Nej?skojjar du?
Jag fick samma som dig, men -T på slutet (alltså ENTJ-T, mer försiktig än dig då..). Jag tar det som både ett uppslag för självreflektion, och lite smickrande. Jag tror definitivt på att vi behövs, dock krävs det nog att vi också är bra på att känna in andra människor för att vi ska vara en vettig del i samhället.
Men roligt att vi blev samma.
jag hade Cersei Lannister från GoTAlltså i slutet av det där testet där det är exempel på "kända personer med din personlighetstyp"...... Jokern i Batman?!
Men längdskidor är en extrem konditionssport. Det finns många sporter där folk kan göra intervju efteråt.Nej?
Jämför de som slänger sig i backen i målet efter slalombacken i tour de ski eller femmilen. Med en ryttare som hoppat lite hopp på en häst i 10 minuter. Den senare har inga problem att göra en interjuv direkt efteråt utan att låta särskilt anfådd. Dvs, det är inte fysiskt lika jobbigt.
Men längdskidor är en extrem konditionssport. Det finns många sporter där folk kan göra intervju efteråt.
jag hade Cersei Lannister från GoT
Nej?
Jämför de som slänger sig i backen i målet efter slalombacken i tour de ski eller femmilen. Med en ryttare som hoppat lite hopp på en häst i 10 minuter. Den senare har inga problem att göra en interjuv direkt efteråt utan att låta särskilt anfådd. Dvs, det är inte fysiskt lika jobbigt.
jag hade Cersei Lannister från GoT
Jag fick bl a John Snow...Haha, jag fick Arya Stark!
Yep, hästsporten är inte lika fysisk. Dvs, hästen gör det mesta jobbet.
Har du provat att rida?
Det är olika saker du jämför. Lite som en kort sprint eller fem milen typ.
Om det är hur man låter efter en sportslig prestation så är inte tyngdlyftare så vältränade heller? Kanske skivstången som gör det mesta jobbet?
Yep, hästsporten är inte lika fysisk. Dvs, hästen gör det mesta jobbet.
Det är ju liksom som att gnälla över att en spjutkastare kan svara i intervju efter sitt kast.
Du kan ju inte tro att det är det är deras dagsprestation och träning.
Im just saying. Det ligger säkert många träningstimmar bakom så det är klart det är en prestation.
Den du ignorerar kan fortfarande se dina inlägg (tror jag), men du slipper se den du ignorerar, även om andra citerar denne. Den du ignorerar kan inte heller skicka pm till dig om jag förstått rätt. Man ser dock att någon man ignorerar skrivit i en sida en tråd, och då kan man välja att visa just de inläggen om man vill. Nästa sida så är de dolda igen. Fungerar faktiskt mycket bra!Ja, jag är ledsen med det blir ignore framöver. Om du undrar varför jag gått upp i rök. Jag tycker verkligen jag har gett dig så många chanser men nu gör jag slut.
Tjingeling!
Nej?