Jag med.INTP-a
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med.INTP-a
Jag blev "INFJ-T"Bland annat! Du kan göra testet här: https://www.16personalities.com/sv/gratis-personlighetstest
Tycker resultatet stämt in till stor del på mig själv och många jag känner. Gissar väl att det är därför en del använder det i dejting också, för att det säger en del (självklart långt ifrån allt) i enbart fyra bokstäver.
Jag tycker det låter som en livsfarlig sport! Sen känns det som att hästarna är de som göra det stora jobbet. Dvs, ryttaren ser ofta ganska oberörda ut.
Fast det är ju en helt annan sak? Jag har ridit och tävlat i många år, men jag tycker inte ridsport har på Idrottsgalan att göra egentligen.Av alla.
Det är ju bara se reaktionerna efter Jerringpriset.
Jag tycker det låter som en livsfarlig sport! Sen känns det som att hästarna är de som göra det stora jobbet. Dvs, ryttaren ser ofta ganska oberörda ut.
Fick ISFJ-A, har för mig att jag brukar få nån bokstav annorlunda. De två första stämmer iaf bra. 93 % introvert .
Men ja, precis! Det är som cykling, cykeln gör ju hela jobbet!
En cykel har inga hästkrafter
Går och poppar popcorn....
KL
ISTP-A här
Just när jag trodde att du inte kunde gräva dig djupare ner i din grop av ogenomtänkta uttalanden...Sen känns det som att hästarna är de som göra det stora jobbet. Dvs, ryttaren ser ofta ganska oberörda ut.
Just när jag trodde att du inte kunde gräva dig djupare ner i din grop av ogenomtänkta uttalanden...
Just när jag trodde att du inte kunde gräva dig djupare ner i din grop av ogenomtänkta uttalanden...
Ibland tror jag att vissa personer tror att kvantitet alltid är bäst...Men eller hur. Hur korkad är det ens lagligt att vara.
Men är det så att man matchar best med någon som har samma personlighetstyp? Min bästa kompis fick motsatt av mig på typ allt, men vi funkat jättebra ihop ändå....
Men jag skulle inte ha något emot att träffa någon som rider. Jag får bara en känsla av att många vill bo ute på landet på nån gård bara och det känns inte så lockande.
Men är det så att man matchar best med någon som har samma personlighetstyp? Min bästa kompis fick motsatt av mig på typ allt, men vi funkat jättebra ihop ändå....
Gissar att jag bara skulle förskjuta grubblandet till senare och sedan inte kunna sova på ett par dygn...Prova med att le. Och prata.
Speed-dating borde vara något för dig.
Du är kvick i huvudet och hinner inte grubbla för mycket.
De brukar ha aktiviteter.