Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ISFJ-A, har för mig att jag brukar få nån bokstav annorlunda. De två första stämmer iaf bra. 93 % introvert :laugh:.

Men är det så att man matchar best med någon som har samma personlighetstyp? Min bästa kompis fick motsatt av mig på typ allt, men vi funkar jättebra ihop ändå....

Men eller hur. Hur korkad är det ens lagligt att vara.
Ibland tror jag att vissa personer tror att kvantitet alltid är bäst...

> Max antal matchningar på tinder (oavsett om det leder till något, och oavsett om man ljuger och förställer sig för att nå dit).

> Max antal svar på Buke (oavsett om man gör sig impopulär, och oavsett om man får det genom att vräka ur sig otrevliga, sexistiska och korkade åsikter)

Jag börjar ana ett samband och vägrar fortsätta mata.

Men är det så att man matchar best med någon som har samma personlighetstyp? Min bästa kompis fick motsatt av mig på typ allt, men vi funkat jättebra ihop ändå....

Jag tror inte det.
Tror egentligen inte jag skulle matcha så bra med någon av samma personlighetstyp. Men jag har inte träffat någon heller. INFJ-A är ändå mindre 1% av befolkningen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 561
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 020
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 660
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar