Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om unika och udda intressen så kom jag på en sak..... några av dom som har OVANLIGA intressen ( alltså inte typ resa, cykla, vänner, träning och sånt) tycker jag avslöjar det "sent"

Är det för att dom vet att dom får många frågor om det och tröttnar på det??

Man ÄR ju inte sitt intresse även om det är viktigt för en så kanske man inte vill prata om det hela tiden konstant 24/7 och varje gång man träffar nån ny?

Ska du haka med på intresset liksom eller varför är det så viktigt och avgörande för om vi funkar eller inte? Så tänker jag om andras intressen så länge "intresset" inte är att typ trycka upp nynazistiska affischer och sätta upp på stan och annat sjukt som är oacceptabelt....
Många vänner har sina intressen och gör sitt som jag inte hänger med på alls liksom och vi har ändå kul ihop för deras personlighet passar mig... så intressen är inte allt så länge man respekterar varandra och har respekt för att man är olika
Min erfarenhet är att många män tyvärr har varit rädda för att deras intresse ska anses vara töntigt. Passion och djupt intresse för något är inte töntigt det är #HOT

Nu är det ju också populärt med färger dvs som personlighetstest. Är du grön, blå, gul eller röd eller en blandning av flera?

...Jag håller med dig i det mesta och det är så jag försöker tänka. Problemet är väl bara om man själv anstränger sig och tjejen inte gör detsamma så tappar man intresset efter ett tag. Eller så är det förmodligen för att hon inte är så intresserad från början.

Ja, då tappar man intresset och går vidare. Man fortsätter ju inte vara intresserad av nån som inte är intresserad tillbaka! Dvs, en person man inte ens känner alls.

Jag är visst försvarare: ISFJ-T. Inte stor procentskillnad mellan introvert och extrovert.
Mycket känner jag igen mig i, annat inte (såklart). Tyckte vissa frågor var svåra, typ ”motiverad och energisk” i samma fråga (är ofta motiverad men energisk skulle jag kanske inte använda om mig själv).

Fått höra av många killar att det är töntigt och mesigt och inte någon sport etc.
Det är ju klassiskt, man ska inte leka med maten osv. Jätteroliga skämt som man aldrig hört förut. :meh:

Jag hade ett ytterst kort förhållande med en kille vars huvudsakliga intresse visade sig vara att sitta hemma i soffan och hålla handen medan man tittade på TV, han gillade inte att jag var i stallet när han jobbade och han var sur om jag gosade med katterna. Skittrist kille, skittrista intressen och skittrist personlighet. :yuck:

Fått höra av många killar att det är töntigt och mesigt och inte någon sport etc.
Det finns säkert det också jag menade inte att det var någon sorts garanti att alla komma tycka om allas intressen utan mer generellt att passion för något nog oftast inte är något negativt. Sedan kan det variera beroende på vilken person det är och vad intresset är.

Jag tycker det låter som en livsfarlig sport! :D Sen känns det som att hästarna är de som göra det stora jobbet. Dvs, ryttaren ser ofta ganska oberörda ut.
Men jag skulle inte ha något emot att träffa någon som rider. Jag får bara en känsla av att många vill bo ute på landet på nån gård bara och det känns inte så lockande.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 561
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 015
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 660
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Utreda för allergi eller inte