Hur länge sen var det han skrev det? De kanske har slutat försöka... Eller så vill han ligga ändå. Vem vet.
I måndags..
Jag tror mest på det sistnämnda...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur länge sen var det han skrev det? De kanske har slutat försöka... Eller så vill han ligga ändå. Vem vet.
Hur känner du för det då? Har ni setts förut?I måndags..
Jag tror mest på det sistnämnda...
Hur känner du för det då? Har ni setts förut?
Hoppas han tar sig i kragen och kommer hem till dig istället dåJag är inte så brydd egentligen. Inte första gången.
Vi har setts en gång tidigare med min kompis man och båda blev attraherade av varandra direkt..
Hoppas han tar sig i kragen och kommer hem till dig istället då
Tack, för mig har det kunnat växt fram faktiskt. En kille jag tyckte var oattraktiv blev senare när jag blev kär mer snygg och attraktiv. Kan ha varit att jag aldrig riktigt "såg" honom innan. Men det är så olika! Intressant dock. Hmm. Jag förstår Ibland får jag lust med ett sådant tankesätt men det är inget jag vågar mig på..Tänker att känslor kan nog ta tid för ganska många.
Attraktion måste dock finnas från början för mig, det är inget som kan växa fram.
Jag måste känna att jag verkligen vill ligga med killen och för mig är det viktigt att göra det så snabbt som möjligt. Matchar vi dåligt i sängen kan jag lägga ner direkt.
Jag har en stark attraktion till SJ men noll känslor. Inte ens på en vänskaplig nivå.
För skåningen är det bägge delar.
Okej ja jag tror jag kanske menade attraktion/känslor (lite både och). Jag känner mig mest bara grovt osäker och det pendlar och vacklar så mycket haha. Det känns lite som att det är massa olika delar i mig som har olika åsikter typ. Så känner mest osäkerhet då.Beror på vad du menar med känslor? Jag vill känna attraktion men vet att den är helt avhängig hur jag själv mår och ffa hur trygg jag är med personen i situationen.
Nej jag hade försökt låta bli att tänka så mkt så tidigt (ha ha ha, jag är den mest analytiska typ ). Ni dejtar, du slösar INTE hans tid!!! Hamna inte i de banorna att anklaga dig själv för en massa
Vi snackade om vad vi faktiskt kände för varandra (eller ja, inte kände snarare ju) i veckan, vi har setts MASSOR i 2-3 månader. Det kändes ganska lagom faktiskt. Och då har jag velat satan under tiden då annat i mitt liv påverkat mig väldigt mycket och jag känt mig helt känslokall. Men jag har varit ärlig om det hela tiden, det har inte heller gått att dölja. Så länge man är ärlig och försöker kommunicera så kommer man aldrig, aldrig slösa med någons tid! Kom ihåg det
Update senHan kommer hit
Update sen
Är lite avisAbsolut! Han har med vin, Totte och Nintendo 8 bitars ska nog charma honom
Absolut! Han har med vin, Totte och Nintendo 8 bitars ska nog charma honom
Vad är detta med att spela tv-spel
Vad är detta med att spela tv-spel
Hu, jag hade lagt benen på ryggen och sprungit långt.Jag hade i flera år som regel att inte ligga med män som inte fattade mitt Nintendo 8-bitar.
Jag älskar det! Nya spel är inte min grej, men Tetris och bubble bobble och super mario är fantastiskt.
Hu, jag hade lagt benen på ryggen och sprungit långt.
Jag dejtade då enbart långa spinkiga typer med kajal, håret förgat i nyans Svart Tulpan-ish, poetkomplex och tvivelaktiga konstnärliga talanger samt rödvinsvänstersympatier. Tv-spel av den typen, franska cigaretter och dåligt rödvin var gjutet
Det är nog dina yngre systrar som numera dejtar min son.
Konstnärstyper och musiker samt iblAnd lite nördar var ju alltid min typ också.. .Jag dejtade då enbart långa spinkiga typer med kajal, håret färgat i nyans Svart Tulpan-ish, poetkomplex och tvivelaktiga konstnärliga talanger samt rödvinsvänstersympatier. Tv-spel av den typen, franska cigaretter och dåligt rödvin var gjutet
Mycket troligt
Jag blir fortfarande lite svag av typen
Jag som dreglade över Brett Anderson och Jarvis Cocker i så många år
Magra lite deprimerade män med feminin look liksom, så GULLIGT
Smink och franska cig. Sa jag att vi var i Berlin i somras, han och jag?Mycket troligt
Jag blir fortfarande lite svag av typen
Jag som dreglade över Brett Anderson och Jarvis Cocker i så många år
Magra lite deprimerade män med feminin look liksom, så GULLIGT