bananabambi

Trådstartare
Jag mådde så illa av att höra vad min vän berättade för mig idag.

Hon hade träffat en man på nätet. En bra kille, som hon gärna ville träffa längre fram. Hon har pratat om honom många gånger. Han hade ensam vårdnad om sina tre flickor.

Men sedan blev han väldigt skum, och konstig. Började skicka filer på sina döttrar till henne. Sedan kom en en film, där han utnyttjar sina döttrar. Fler filmer, med samma stackars barn. Berättelser om fler barn.

Min vän tog då emot allt hon kunde just då, försökte luska ut hans nummer och var han bodde, sedan ringde hon polisen, natten till igår. De hämtade hennes dator morgonen därpå.

Hoppas, hoppas att de hittar honom, att hon lyckades få fram bra information om honom.

Vilken enormt sjuk människa, de hade känt varandra ett bra tag. Och sedan bara skicka en massa sådant.

Stackars barn.
 
Sv: Vet ni...

Men fan vad sjukt :eek: känns nästan som om han ville åka fast dessutom... varför annars agera så?
 
Sv: Vet ni...

Min tanke också. Hur kan man bara skicka över sådan skit till någon man knappt känner? Fast de hade ju pratat säkert sedan jul, så han tyckte väl sig känna henne.

Jag blir lite nojjig för min väns skull, jag skulle inte vilja ha massa barnporr i min dator, även om det nu inte är mitt.
 
Sv: Vet ni...

Men vilken tur! Hon kanske har räddat de här barnen från fler övergrepp. Hoppas bevismaterialet är tillräckligt för att få fast förövaren!
 
Sv: Vet ni...

Usch fy fan! Hur kunde han tro att HON ville ha såna bilder och filmer? Heja polisen, ta äckelgubben och rädda barnen.
 
Sv: Vet ni...

Men fy fan vad hemskt.
Hoppas dom sätter dit honom ordentligt.

Bra gjort av din väninna att hon fann sig så snabbt. Själv hade jag nog fått panik och typ stängt av datorn eller något. Bra agerat!
 
Sv: Vet ni...

fy f:n vilka sjuka människor det finns :cry:

Hur kan någon ens komma på tanken att förgripa sig på ett barn....

Verkar som om han vill bli fast. Annars är han bra dum som skickar över sådant till en person som han knappt känner.

Hoppas att de hittar honom snart så att barnen kan få vård.

Starkt av din kompis.
 
Sv: Vet ni...

Fy f*n... Ensam vårdnad?! :eek: Stackars ungar...
Jag hoppas att man kan sätta dit honom så det stänker om det! Vilket svin...
 
Sv: Vet ni...

Hoppas verkligen att hans barn får komma därifrån.

Han hade skrytit för henne om att han hade träffat en mamma med en liten fyraårig dotter, han hade haft sex med båda :mad::cry: Hoppas han är mytoman. Men filmerna var ju äkta.
 
Sv: Vet ni...

Åh fyfan !

Men vilken fattning din kompis har.
Hoppas nu att han åker dit och att småflickorna slipper fler övergrepp.

Jag funderar också på om han kanske ville åka fast.
 
Sv: Vet ni...

Vilken fruktansvärt äcklig människa... Jag hoppas verkligen att han hamnar bakom lås o bom! Men han är väl "sjuk" o ska få "vård" så är han snart ute igen o kan förgripa sig på fler barn!
Starkt av din kompis att anmäla!
Usch jag mår illa bara av tanken att nån skickat såna filmer/bilder till mig!
 
Sv: Vet ni...

Märkligt beteende...
Undrar om han kanske ville åka fast?
 
Sv: Vet ni...

Vilken fruktansvärt äcklig människa... Jag hoppas verkligen att han hamnar bakom lås o bom! Men han är väl "sjuk" o ska få "vård" så är han snart ute igen o kan förgripa sig på fler barn!
Starkt av din kompis att anmäla!
Usch jag mår illa bara av tanken att nån skickat såna filmer/bilder till mig!

Jag anser att en pedofil som begriper sig på barn faktiskt ska få vård. Bommar du in honom i ett fängelse är han ute igen inom några år utan att bli av med "störningen" och fortsätter då att förgripa sig på barn. Får han vård finns det en större chans att han ska bli bra och inte förgriper sig på barn när han väl kommer ut.

*kl*

Jättestarkt gjort av din kompis att ta emot på sin dator! Hoppas att det var tillräckligt och att han nu kan få ett straff. Det sättet, hur obehagligt det än är, är jättebra, för då blir det ju en massa bevis. Bättre än att springa till polis det första man gör. En dag mer eller mindre gör ju ingen större skillnad för ett utsatt barn, medan bevis kan gör hela skillnaden! :bow:
 
Sv: Vet ni...

Det skulle finnas fler som din kompis, som gjort en ansträngning att sätta dit svinet & inte bara låtit det bero, som det finns många människor som gör bara av bekvämlighetsskäl.Hoppas svinet får vad han förtjänar, men tyvärr vet man ju fall där pedofiler får ta hand om barn.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 895
Senast: manda
·
Övr. Hund I helgen hade vi besök av vänner med barn och det var jobbigt för vår hund. Barnen är 2år och 4år och tyckte att hunden var väldigt...
2
Svar
28
· Visningar
4 186
Senast: Åsa A
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 863
Senast: Unafraid
·
Relationer Som ni säkert har läst i mina tidigare trådar så har jag en tendens att träffa fel killar, att bli för på osv när jag dejtar. Jag skulle...
Svar
19
· Visningar
2 877
Senast: Josseliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp