B
bortsprungenskitunge
Sv: vem har rätt att skaffa barn?
Så det är helt okej att dvärgen som är hetro får bli inseminerad men inte homos för då ska ensamstående kvinnor också ha rätt till det?har jag förstått dig rätt?
jag tycker att m det finns medecinska hinder för ett homopar att bli gravida, så ska de ges samma möjlighet till hjälp som hetropar ch jag tycker inte att ens sexuella läggning är ett medeciska hinder. jag men ar mer om ägen är odugliga osv... då ska de, precis som hetropar erbjudas den hjälp de kan få.
men jag tycker inte att staten ska bekosta en inseminering av homopar, just för att de är homos.
och ska staten gå in och hjälpa, så ska de åxå hjälpa ensamstånde kvinnor med inseminering. men då kommer vi till den frågan att många ensamstående kvinnor har faktiskt inte råd på samma sätt som ett par kanske har till att ha barn. Du som ensamstående kan ju gå och ha sex med vem som helst utan att skydda dig så får du ditt barn. Det "kan" inte homos av olika anledningar.
jodå, dom får så gärna yngla av sig, jag bara spånar och funderar å vad dessa "defekta" gener gör mot arten på sikt.
bara spånar, vaken tycker eller tänker.
Så det är helt okej att dvärgen som är hetro får bli inseminerad men inte homos för då ska ensamstående kvinnor också ha rätt till det?har jag förstått dig rätt?