I så fall lutar det åt att CB är siare. Om hon kan förutse sådant. Jo det är om inte skumt så ordentligt udda.
Va? Varför skulle hon vara siare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I så fall lutar det åt att CB är siare. Om hon kan förutse sådant. Jo det är om inte skumt så ordentligt udda.
jag skapar inga hönsfåglar - läste du inte hela mitt inlägg?Ligger i sängen nu men läste du inte hela inlägget?
Jag drog till med allt möjligt inklusive namnet för att motivera min röst.
Jag tycker däremot att du och @Paddington verkar vilja skapa hönsfåglar av ankfjädrar?
Ligger i sängen nu men läste du inte hela inlägget?
Jag drog till med allt möjligt inklusive namnet för att motivera min röst.
Jag tycker däremot att du och @Paddington verkar vilja skapa hönsfåglar av ankfjädrar?
Det kommer det säkert att göra och jag skulle själv kunna rösta där just av anledningen att de flesta är leksugna och då är det bättre att en åker som troligtvis inte kommer komma in. Samtigt så finns ju risken att hon har en viktig god roll. Ogillar lätt och drev
Jag tänkte bakvänt här, att Lena borde vara siare om hon kunde veta att CB är ond. Var lite stressad där.Va? Varför skulle hon vara siare?
Lobelia röstar på Lenis, det är en alltför lätt röst att lägga en tredje på en frånvarande,mest för att det är trist och folk gör det för enkelt för sig även Lenis
Jo men jag får bara rösta på en.Tycker du inte de andra som röstat på henne gör det lätt för sig?
Men hur skulle LenaH som ev siare kunna veta redan nu att CB är ond? NattDL har ju inte varit änJag tänkte bakvänt här, att Lena borde vara siare om hon kunde veta att CB är ond. Var lite stressad där.
Jag är likadan, röstar ju hellre ut en inaktiv än en leksugen, men problemet är att vi får noll info om CB är god och alla lägger sina röster där, då är det ju jäkligt smidigt för ulvarna att kunna slinka med och vi börjar från ruta 1 dag 2 istället och ulvarna får ett försprång. Så då vore det väl bättre om rollen kan ersättas...Det kommer det säkert att göra och jag skulle själv kunna rösta där just av anledningen att de flesta är leksugna och då är det bättre att en åker som troligtvis inte kommer komma in. Samtigt så finns ju risken att hon har en viktig god roll. Ogillar lätt och drev