Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funkar nattdl imorgon runt 10.30?
för mig spelar det egentligen ingen roll när nattDL sker - jag är iaf på jobbetFunkar nattdl imorgon runt 10.30?
+ 1 på den!för mig spelar det egentligen ingen roll när nattDL sker - jag är iaf på jobbet
Å om du skulle lägga den direkt efter kl 22 så skulle jag iaf inte vara här för då jag har gått å lagt mig
Q som q- lika men olikaJaså var det Q eller menar du q @Paddington? Läste nått om att Q inte var kvar
Q som Q tänkte jagJaså var det Q eller menar du q @Paddington? Läste nått om att Q inte var kvar
Q som q- lika men olika
Går bra att kalla mig för Q
Evert som Evert liksom.
Det enda jag hittar just nu, är fio ovan. Att hon erkänner att hon sover dagtid. Vad jag vet är det ulvar som sover då. Och vanliga arbetande människor då. Så det säger ju inget, egentligen.Gör det säkert.. jag ligger oavsett och sover. Så dör jag blir det den perfekta döden i sömnen
Har precis kommit hem från stallet nu och måste hinna äta och så innan jag åker till jobbet igen så jag kommer inte hinna vara så aktiv i kväll. Men det är sista natten nu på en vecka så sedan hinner jag ta del i leken.
Den här första DL är ju helt omöjligt att få till något vettigt av
Funkar nattdl imorgon runt 10.30?
Fast åas så skriver hon ju om att dö och det gör ju sällan ulvar vid natt-DL.Det enda jag hittar just nu, är fio ovan. Att hon erkänner att hon sover dagtid. Vad jag vet är det ulvar som sover då. Och vanliga arbetande människor då. Så det säger ju inget, egentligen.
Det enda jag hittar just nu, är fio ovan. Att hon erkänner att hon sover dagtid. Vad jag vet är det ulvar som sover då. Och vanliga arbetande människor då. Så det säger ju inget, egentligen.