Följdfråga - är verkligen @fio en vanlig människa?Så vanliga människor och ulvar sover dagtid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Följdfråga - är verkligen @fio en vanlig människa?Så vanliga människor och ulvar sover dagtid?
Fast åas så skriver hon ju om att dö och det gör ju sällan ulvar vid natt-DL.
Det var ett svar på samma nivå som resonemanget.Men det kan väl både en ulv och icke-ulv skriva? Så just det säger ingenting tycker jag.
Så vanliga människor och ulvar sover dagtid?
Tonåringar?Vanliga människor som jobbar natt iallafall, som jag... Annars vet jag inte varför vanliga människor skulle sova på dagen
Vanliga människor som jobbar natt iallafall, som jag... Annars vet jag inte varför vanliga människor skulle sova på dagen
Tonåringar?
Fast åas så skriver hon ju om att dö och det gör ju sällan ulvar vid natt-DL.
Mm och som kriterium nr 2 nämner jag hennes ostavbara namn..Å LenaH skriver samma sak om att CB bergis är ulv och smyger därför med sin närvaro - alltså det är ju orimligt om CB nu inte varit inne sen i november
@cirkus jag lägger inte så stor vikt vid bollens första röst. Hon var tvungen att rösta tidigt pga tidsbrist å det fanns absolut inget att gå på, så så klart hon tar till halmstrån å får hitta på en teori
Här med ! Tror inte jag spelat med någon av er utom @Paddington, @glömmerallt och @cirkus har jag för mig. Intressant att se att det är ett helt nytt startfält