ser nu att även Mirtai röstade på CB men det syntes inte utan jag var tvungen att trycka på "visa dem" för att se det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var länge sen jag spelade . Är definitivt ringrostig. Har iofs aldrig varit speciellt duktig men ändå@karamelldrottningen det var nog över ett år sedan jag var med och lekte sist. Minns inte om du var med då?
det stämmer nog föredrar karamell men Kd går bra.Rätt säker på att vi spelat ihop tidigare också... Visst var det väl du som fick det fina smeknamnet KD när du var ny i lekarna, eller blandar jag ihop dig med någon?
Märklig fråga egentligen.Så vanliga människor och ulvar sover dagtid?
här vill LenaH få fio att verka misstänkt eller bara allmänna funderingar kanske?Följdfråga - är verkligen @fio en vanlig människa?
Märklig fråga egentligen.
Du tyckte alltså inte att något var uppförstorat?Karamelldrottningen röstar på LenaH eftersom hon tyckte att Cirkus och Paddington förstorar upo saker. Dvs ankfjädrar av hönsfjärtar
Ja det är väl självklart att det finns de som jobbar natt osv. Bara att gå in i nån annan ledtråd och där är det fler som är vakna nätterna och de är helt vanliga människor.Varför är det en märklig fråga?
@Niyama - jag satt precis med att sätta ihop en röstlista
Röstlista DL1
20.34 bollen röstar på _Corpe_Bride
21.16 LenaH röstar på _Corpse_Bride
21.53 Lenis röstar på _Corpse_Bride
21:57 Mirtai röstar på corpse_bride
21:58 Lobelia röstar på Lenis
21:58 Mistimed röstar på Fio
22:00 cirkus röstar på LenaH
22:00 qitis röstar på _Corpse-Bride_
22:00 Paddington röstar på Lenis
22:03 Karamelldrottningen röstar på LenaH
22:06 Hedinn röstar på Lobelia
Missat: fio, glömmerallt, corpsebride
men jag förstorar inget (precis som jag även skrev till LenaH - läst du mitt inlägg?)Du tyckte alltså inte att något var uppförstorat?
sedan kan man ju notera att det är LenaH som skriver att CB inte varit inloggad sedan november å samtidigt att denne kan vara ulv å smyger med..
edit: å ni fattar väl att jag djupt generaliserar för LenaH skriver:
LenaH röstar på _Corpse_Bride helt enkelt för att jag inte tror hon sett leken och när ingen spelat på så länge så kanske det är kul för alla att få vara med så länge som möjligt. Och för att hennes namn är totalt omöjligt att skriva rätt på (sorry!).
Och så är hon säkert ulv som ligger lågt och därför smyger med sin närvaro.
Så jag tror inte att hennes slutkläm överhuvudtaget är vad LenaH egentligen tror utan bara vad hon skriver för att förstärka rösten på CB.
jag lägger tillhemlig missar också att rösta
Frågan var mest för att få ett förtydligande kring karamells röst, inte baserat på mina egna värderingar.men jag förstorar inget (precis som jag även skrev till LenaH - läst du mitt inlägg?)
Å typiskt trodde jag hann@Niyama - jag satt precis med att sätta ihop en röstlista
Röstlista DL1
20.34 bollen röstar på _Corpe_Bride
21.16 LenaH röstar på _Corpse_Bride
21.53 Lenis röstar på _Corpse_Bride
21:57 Mirtai röstar på corpse_bride
21:58 Lobelia röstar på Lenis
21:58 Mistimed röstar på Fio
22:00 cirkus röstar på LenaH
22:00 qitis röstar på _Corpse-Bride_
22:00 Paddington röstar på Lenis
22:03 Karamelldrottningen röstar på LenaH
22:06 Hedinn röstar på Lobelia
Missat: fio, glömmerallt, corpsebride, hemlig
Jag ser inte vad det är som är så uppförstorat och nu har jag ändå läst igenom alla inlägg så det var detta som stack ut mest.Du tyckte alltså inte att något var uppförstorat?
Men hur skulle LenaH som ev siare kunna veta redan nu att CB är ond? NattDL har ju inte varit än
Väldigt svårt å uppfatta skämt i leken om de inte efterföljs av smileys av olika slag.Det var mest ett skämt, men om men månader innan leken vet vem som har en roll behöver man vara siare i verkliga livet.