Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
En liten sammanfattning:
Dag 1
14:02 _CorpseBride_ röstar på heartstring

16:53 Blacksmithfarm röstar på _CorpseBride_
21:17 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
21:18 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21:20 Emtherlia röstar på heartstring
21.21 Heartstring röstar på Quarter4ever
21.22 Blacksmithfarm ändrar röst till heartstring
21:25 Snurrfian röstar på Blacksmithfarm
21:25 Klara röstar på Blacksmithfarm
21:26 quarter4ever röstar på heartstring
21:26 cirkus röstar på Blacksmithfarm
21:26 Paddington röstar på Blacksmithfarm

21:30 zassoo röstar på heartstring

Lite spontant - heartstring lägger en helt udda röst på Q4. Det känns lite vågat när flera teoriar om henne och jag får intrycket att de väljer på henne och bsf - kan det vara så att hon sitter i lyan och *visste* att hon hade lyakompisar kvar att rösta som kunde se tlil att hon inte åkte. Samtidigt är det ju udda att sticka ut så? Hon var ju den som sagt att bsf kunde luta åt det goda hållet och hon hade ju rätt. Kan hon ha vetat?

Klara hade också rätt i sin tanke att bsf statistiskt sett borde vara god. Visste hon kanske?

Snurrfians kommentar nu efteråt undrar jag också lite över - alltså visst kan man ha lite dåligt samvete när en god blir utröstad, men nog är väl kommentaren lite underlig? Jag får känslan av att hon vet nånting om heartstring - om heartstring är GOD hade det väl varit lika illa att rösta ut henne

Målar i lite, en första reaktion är ju om det verkligen bara är goda som röstar på BSF i denna första lynch?

DagDL 1
14:02 _CorpseBride_ röstar på heartstring

16:53 Blacksmithfarm röstar på _CorpseBride_
21:17 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
21:18 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21:20 Emtherlia röstar på heartstring
21.21 Heartstring röstar på Quarter4ever
21.22 Blacksmithfarm ändrar röst till heartstring
21:25 Snurrfian röstar på blacksmithfarm
21:25 Klara röstar på Blacksmithfarm
21:26 quarter4ever röstar på heartstring
21:26 cirkus röstar på blacksmithfarm
21:26 Paddington röstar på Blacksmithfarm

21:30 zassoo röstar på heartstring

heartstring 5
CB 1
BSF 6
Q4 1

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 748
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka