och jag har precis kommit hem efter maratonmöte i Brf:en - glömde helt av att vi hade sommaravslutning idag!Jag har just kommit ut ur duschen.
Visst var DL tidigare idag - 21.30?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och jag har precis kommit hem efter maratonmöte i Brf:en - glömde helt av att vi hade sommaravslutning idag!Jag har just kommit ut ur duschen.
Minns jag rätt så hjälpte du till att lyncha mig för att jag skrev det , den gången var jag ängel.DL1 är alltid lika svårt!
Men jag säger det igen - jag hade ju rätt om att @Idahoe var ond när hon skrev God m stor bokstav, sådetsåJag tror det var @Habina som misstänkte någon för att vara ond för att denne skulle åka till stallet och fundera. Det var en period mycket skumt att duscha och jag blev lynchad för att jag tyckte det var skönt att slippa rösta tidigt (hade gjort det 2 dagar på raken). På det har vi historien med God/god. @Paddington undgick lynch hårfint efter att ha misstänkt någon för att hon skrev God med stor bokstav och menade på att det kunde vara en hint.
och jag har precis kommit hem efter maratonmöte i Brf:en - glömde helt av att vi hade sommaravslutning idag!
Visst var DL tidigare idag - 21.30?
Minns jag rätt så hjälpte du till att lyncha mig för att jag skrev det , den gången var jag ängel.
nja, tidigare än i senaste lekarna dåTidigare? Det är första DL. Och ja, 21.30!
Påminn mig om att aldrig skriva från mobilen när du är med och leker. Min telefon ändrar de mest osannolika ord till stor bokstav. Alla och, som och några andra ord vill den alltid skriva med versal.Men jag säger det igen - jag hade ju rätt om att @Idahoe var ond när hon skrev God m stor bokstav, sådetså
Men nog blir jag "populär" efter det inlägget allt
Jag misstänkte aldrig dig (eller misstänkte dig nog för att sia dig )Men jag säger det igen - jag hade ju rätt om att @Idahoe var ond när hon skrev God m stor bokstav, sådetså
Men nog blir jag "populär" efter det inlägget allt
Jag har samlat några notiser
bsf har sin felskrivning och sen det jag fetat i inlägg #53.
heartstring går på q, men inte på LenaH. Sen år hon lite svårt att hålla konsekvent till vad hon egentligen har skrivit, något som Klara påpekar. Klara tänker (med glimt i ögat) att statistiskt sett borde inte bsf vara ond. (Hon var själv ond i de senaste 2 (minst) lekarna)
LenaH upptäcker felskrivningen, och ingen tänker egentligen mer på hennes notis - fokus har hamnat på q's notis. Jag tror mest att det handlar om spelstil och sätt att uttrycka sig.
Jag misstänkte aldrig dig (eller misstänkte dig nog för att sia dig )
Jodå, jag påminner så ofta jag kanPåminn mig inte!
Gissa tve gångev!
Jag har samlat några notiser
bsf har sin felskrivning och sen det jag fetat i inlägg #53.
heartstring går på q, men inte på LenaH. Sen år hon lite svårt att hålla konsekvent till vad hon egentligen har skrivit, något som Klara påpekar. Klara tänker (med glimt i ögat) att statistiskt sett borde inte bsf vara ond. (Hon var själv ond i de senaste 2 (minst) lekarna)
LenaH upptäcker felskrivningen, och ingen tänker egentligen mer på hennes notis - fokus har hamnat på q's notis. Jag tror mest att det handlar om spelstil och sätt att uttrycka sig.
Jag misstänkte aldrig dig (eller misstänkte dig nog för att sia dig )
Haha, just ja, det var ju den leken jag var bessserwisser. Även jag "siade" Paddington den natten. Men jag blev käk så jag fick aldrig veta svaret.
jag har inte möjlighet att vara inne som jag brukar_cb_ lägger första rösten på heartstring och det är sånt som *kan* vara strategi tänker bsf. Emtherlia leker sin första lek och har DL1-ångest. q leder inte inläggsligan - och i stort sett inget teoriande alls än (hoppas det inte hänt ngt IRL)