Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
12 deltagare.Jag funderade på att börja det sedvanliga räknandet av fördelningen goda/onda men lämnar över till @Blacksmithfarm som vanligt.
Alltså... Det jag fetat och kursiverat i ditt inlägg? Menar du att du ingår i den onda tredjedelen? Att du är i lyan?12 deltagare.
5 goda specialroller
X bybor
1 ond specialroll
Y ulvar
Alltså 8 namngivna roller.
Så minst 6 goda mot 2 onda ger 4 osäkra.
Är vi den berömda tredjedelen ger det troligast 8 goda och 4 onda totalt. Men det kan vara kompenserat åt ett eller annat håll. Den onda feen känns ganska kraftfull samtidigt som de goda specialarna känns lite "svagare" rent balansteoretiskt.
Klart som korvspad?
Självklart inte.Alltså... Det jag fetat och kursiverat i ditt inlägg? Menar du att du ingår i den onda tredjedelen? Att du är i lyan?
Jag tyckte det verkade lite slarvigt med en blooper redan första kvällen men vi får väl se om du verkar låta polisongerna gro.Självklart inte.
Jag tror att Klara har smittat mig... + att jag varit ond ganska många lekar. Så jag antar att det kan ses som en försenad freudiansk felsägning eller nåt...
(tror faktiskt att jag tänkte skriva har istället för är...)
hm vadå VI är den berömda tredjedelen? För de enda som brukar vara en tredjedel är väl de onda?Är vi den berömda tredjedelen
Som sagt en felskrivning. Som ond hade jag nog korrläst lite noggrannare innan jag postade...hm vadå VI är den berömda tredjedelen? För de enda som brukar vara en tredjedel är väl de onda?
Är du i lyan nu igen?
edit: två på bollen såg jag ( LenaH var först)
ja jag såg vad du skrev, hur man ska tolka det vete sjutton,Som sagt en felskrivning. Som ond hade jag nog korrläst lite noggrannare innan jag postade...
Jag menade att skriva Har, inte Är.ja jag såg vad du skrev, hur man ska tolka det vete sjutton,
Klara har smittat dig säger du, , nog för att det heter varulvslekar men ändå?
(varulvar smittar ju genom att bita nån så den också blir ulv)
Alright, det kan jag följa men det såg aningens roligt utJag menade att skriva Har, inte Är.
Sedan refererade jag till att Klara har skrivit fel i lekstart(er?) förr. (vilket hon iof inte varit ensam om...)
Ja, jag förstår detAlright, det kan jag följa men det såg aningens roligt ut
och där var visst jag två på bollen....Vi måste vara otroligt leksugna eftersom alla redan har hittat hit
jag tror du var sistJag är nummer... äh jag orkar inte räkna, men hittat hit har jag.
Frågan är om det är ett misstag av en ond eller en godAlla vill väl ha någon att rösta på till DL1 och om det då kommer ett tacksamt misstag så är det klart att man påpekar detta.
Spionlärling - får varje natt se en spionrad (och jag räknar inte in lyckat käk eftersom det är uppenbart för alla). Om inget skett i det dolda senaste dygnet får spionlärlingen veta det.
Ond fe - kan ställa till med massa rackartyg och älskar att lägga näsan i blöt där den inte hör hemma. Har bara ett hyss för sig per natt och hon gör inte om samma två gånger. Kan kika på spioninfon (full info), sia, förhäxa eller skydda sig själv från att bli käkad (obs! onda fens hyss är med bland raderna som lottas till spionlärlingen). Onda fen känner inte till vilka ulvarna är och ulvarna känner inte till hennes identitet. Meddelar LL innan nattDL.
Är vi den berömda tredjedelen ger det troligast 8 goda och 4 onda totalt. Men det kan vara kompenserat åt ett eller annat håll.