Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta hand om digJag vill så gärna vara med men jag vågar inte för jag vet inte om jag orkar passa tider och liknande. Beror så på hur jag mår om jag ens är in på buke.. Hade gärna hängt med i någon lya eller om någon kommer på en roll där man kan få tassa i kulisserna med någon annan
Medhjälpare till LL kanske.
Nåja. Ni är så fina och jag gillar så mycket att leka med er. Jag kommer tillbaka!
du kan få hänga med mig i privat lya om jag är godJag vill så gärna vara med men jag vågar inte för jag vet inte om jag orkar passa tider och liknande. Beror så på hur jag mår om jag ens är in på buke.. Hade gärna hängt med i någon lya eller om någon kommer på en roll där man kan få tassa i kulisserna med någon annan
Medhjälpare till LL kanske.
Nåja. Ni är så fina och jag gillar så mycket att leka med er. Jag kommer tillbaka!
LL:
1 Niyama
2 Blacksmithfarm
3 hemlig
4 cirkus
5 Pegasus63
6 Elo
7 qitis
8 Ceta
9 Artline
10 Mirtai
11. glömmerallt
12. Heffaklumpen
@Myrten är pensionerad men det är allt bra kul med lekarna ändå väl? Och vi är flera nu som kvalar in i att den kan man inte lita påså detsamma gäller
Tycker vi tvångsinskriver @Myrten som i goda gamla dagar under Gustav Wasa, så har vi 11Om ingen annan vill så kan jag vara LL. Men i så fall kanske det blir för få deltagare?![]()
10 deltagare funkar ju men bättre med några till. Brukar ju alltid finnas nån som vill vara LL men som inte kan/vill delta? Tycker vi försöker få ihop 1-2 deltagare till eller en annan LL.Om ingen annan vill så kan jag vara LL. Men i så fall kanske det blir för få deltagare?![]()
Ja, jag är gärna med och leker. Det var bara ett förslag ifall ingen annan vill/kan10 deltagare funkar ju men bättre med några till. Brukar ju alltid finnas nån som vill vara LL men som inte kan/vill delta? Tycker vi försöker få ihop 1-2 deltagare till eller en annan LL.
@fio hade inte tid skrev hon några inlägg upp@fio ! Leka eller LLa??
Samma fråga till @Sasse @Paddington @Lenis @Snurrfian och någon jag glömt. (Taggar heller inte människor som redan blivit taggade)
@Habina kanske vill LL?