Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det räcker med att vara drake
Det tycker jag. Man måste ju få leka även om man försöker ha ett liv utanför bukeOm det är okej med min halvdana aktivitet och att jag måste rösta tidigare så är jag gärna med!![]()
Det tycker jag. Man måste ju få leka även om man försöker ha ett liv utanför buke
Hundar, hästar, ungar, bakning, tv, en bra bok. Kanske jobb till och med.
Jag kan vara lekledare.Nån som vill ta LL rollen och sätta mig som deltagare istället? Blev ändrade planer så är bara hemma en halvtimme nu och behöver få i mig käk...
Toppen, kör om du har tid!Jag kan vara lekledare.
Leken kommer upp under kvällen (men kanske sent) Första DL i fredagskväll. Om det mot förmodan är folk vid liv på onsdag så tar jag livet av er på ett eller annat visToppen, kör om du har tid!
För er som minns stall Vårlyckan så kommer ni inte ha någon nytta av det. Christian Grey är avsatt och allt är kaos, men kanske ändå mindre än dit var vid förra besöket. Den som är med får se, jag vet inte riktigt än men det är dit vi ska i lekenLeken kommer upp under kvällen (men kanske sent) Första DL i fredagskväll. Om det mot förmodan är folk vid liv på onsdag så tar jag livet av er på ett eller annat vis. DL 21:30/10:00.
Leken kommer upp under kvällen (men kanske sent) Första DL i fredagskväll. Om det mot förmodan är folk vid liv på onsdag så tar jag livet av er på ett eller annat vis. DL 21:30/10:00.