Vi har ett avhopp i leken om någon av er som läst är sugen på att hoppa in @Artline och vem mer som kanske följer med?
Jag kan hoppa in om ingen annan är desperat att vilja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har ett avhopp i leken om någon av er som läst är sugen på att hoppa in @Artline och vem mer som kanske följer med?
Hoppar gärna in om det behövs men välj du fio. Kan bli intressantVi har ett avhopp i leken om någon av er som läst är sugen på att hoppa in @Artline och vem mer som kanske följer med?
Hoppar gärna in om det behövs men välj du fio. Kan bli intressant![]()
Okej och tackJag kan hoppa in om ingen annan är desperat att vilja
Ny lek?!
Jag blev ju jättesugen på att leka mer. Helst utan en fårulvFör mig och mitt höga blodtryck så räcker kvällens drama i flera månader framåt![]()
Ja!Ny lek?!
Och taggar @Idahoe , @Mirtai (det var länge sedan du lekte. Vi behöver en skum mirtaiLL:
1 Niyama
2 Blacksmithfarm
3 hemlig
4 cirkus
5 Pegasus63
6 Elo
7 qitis
8 @Ceta
9
10
11
12
Du glömde skriva upp dig !
Och @Magnum bara att anmäla dig så du får veta mera allt eftersomvåga fråga mera !
Och så tycker jag att @fio har en dålig ursäkt pga högt blodtryck i förra leken.
Vad sjutton tror du vi i onda lyan hade? Vi trodde ju vi hade vinsten som i en liten ask![]()