Hedinn
Moderator
Ja alltså, jag vill ju, men det där med tid på vardagarna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja alltså, jag vill ju, men det där med tid på vardagarna...
Min fjällresa blev inställd pga snö men vet faktiskt inte hur helgen ser ut då men återkommer om jag har tid att leka.
Ja! Det minns jag, tyckte så synd om dig när du skrev att det var så svårt att hitta något att teoria om och att rösta efterFöll väl för grupptrycket. Och jag kommer ångra mej SÅ!
Minns du @heffaklumpen när du var mitt bollplank vad bestämd jag var på att den var absolut sista leken
Jag kan vara LL. Men vi får gäster när som helst nu så i så fall kommer leken upp imorgonNu är vi 12 även utan dig @heffaklumpen , köra?
Blir första DL imorgon eller på söndag? Om det blir imorgon kanske jag kan överväga att vara med. Ska bara kolla så vädret tänker lugna sig för just nu är vi utan ström typ halva dygnen...
Jag är pensionerad@fio ! Leka eller LLa??
Samma fråga till @Sasse @Paddington @Lenis @Snurrfian och någon jag glömt. (Taggar heller inte människor som redan blivit taggade)
@Habina kanske vill LL?
Om @heffaklumpen kan få upp leken under dagen imorgon så är det väl lika bra att köra dl direkt på kvällen? Händer ju ändå inte så mycket innan första dl.Blir första DL imorgon eller på söndag? Om det blir imorgon kanske jag kan överväga att vara med. Ska bara kolla så vädret tänker lugna sig för just nu är vi utan ström typ halva dygnen...
Första DL imorgon, tänker jag migBlir första DL imorgon eller på söndag? Om det blir imorgon kanske jag kan överväga att vara med. Ska bara kolla så vädret tänker lugna sig för just nu är vi utan ström typ halva dygnen...
Javisst, om du inte vill vara deltagare istället? Du får inte vara både ochFår jag också vara med och praoa? blir nästan som en tredje lya, LLyan
Taskigt Nä, har inte orken att vara deltagare just nu, om jag lär mig vara LL kanske jag kan vara det i framtidenJavisst, om du inte vill vara deltagare istället? Du får inte vara både och