Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror man lär sig mycket av att vara i lyan första leken. Då har man alltid någon mer än LL att bolla med. För visst var du demon? Eller var du tjuv? Minns inte nu@godisklubba jag röstade ju nästan bara på goda, var med och röstade ut dig och lyssnade faktiskt ganska bra på dem andra i lyan, hur får du det till att kunna spela?
Men jag lyckades väl flyta med tillräckligt mycket, och äta upp de mest misstänksamma![]()
Jag var psykopat, demonen var väl inte med? Jag var faktiskt lite besviken över att jag inte blev lynchad- och därmed inte var mer än en vanlig ulvJag tror man lär sig mycket av att vara i lyan första leken. Då har man alltid någon mer än LL att bolla med. För visst var du demon? Eller var du tjuv? Minns inte nu
Hur som, ni båda satt i någon form av lya. Du måste ju skrivit egna inlägg med, och de antar jag att du skrev och inte lyamedlemmarna skrev åt dig
Så jo, nog kan du spela!
Jamen gud, förlåt. Nä, menade så klart psykopaten och inte demonJag var psykopat, demonen var väl inte med? Jag var faktiskt lite besviken över att jag inte blev lynchad- och därmed inte var mer än en vanlig ulv
Ja, jag formulerade inläggen själv men det var ju några gånger jag blev tillsagd att jag gjorde fel, när jag blev först att rösta på Ferrari blev Cirkus lite sur...
Vad skrev du för något?Jamen gud, förlåt. Nä, menade så klart psykopaten och inte demon![]()
Haha, sånt händer! Det var bara första leken ju, hundår liksom. Jag råkade försäga mig några gånger när jag var LL så att @Hedinn fick städa efter mig... tyckte själv att jag var så smart som inte försade mig alls...![]()
Ja, jag formulerade inläggen själv men det var ju några gånger jag blev tillsagd att jag gjorde fel, när jag blev först att rösta på Ferrari blev Cirkus lite sur...
Du får gärna vara bollplank till mejJag är inte med denna gång
Men jag är gärna bollplank eller så.
Du får gärna vara bollplank till mej
Jag har endast varit ,citat: 'typisk newbibybo'
så jag skulle bli jätteglad om jag kunde lyfta nån tanke med någon ibland.![]()
Jag har inte tid att leka själv just nu, så jag skulle kunna vara bollplank för dig. Men eventuellt har du deltagit i fler lekar än mig? Så blir det för komplicerat får du inte glömma att jag typ också är newbieDu får gärna vara bollplank till mej
Jag har endast varit ,citat: 'typisk newbibybo'
så jag skulle bli jätteglad om jag kunde lyfta nån tanke med någon ibland.![]()
MäAha men jag tänkte mer som med en LL.
GärnaJag har inte tid att leka själv just nu, så jag skulle kunna vara bollplank för dig. Men eventuellt har du deltagit i fler lekar än mig? Så blir det för komplicerat får du inte glömma att jag typ också är newbie![]()
![]()
Jag tycker att du kan vara med, så vi har nån att rösta ut DL1Det ska du nog vara glad för - jag är nog inte så populär i lekarna just nu![]()
He he ja jag blev orolig att det skulle vara för uppenbart när ni två var de som var utpekade som ulvar, men det räddade ju upp sig![]()
Ha! Då går du om mig nu då! Jag har varit deltagare i tre lekarGärna
Jag vet inte, tre lekar kanske?
Fast skillnaden mellan dej o mej är ju att du är duktig. Jag, inte så värst![]()