Nä, det blir asroligt med totalt kaos.Man får helt enkelt koncentrera sig på några i taget. Bara att hålla i sig.
![]()
Jag brukar inte ens kunna hålla isär TOLV deltagare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, det blir asroligt med totalt kaos.Man får helt enkelt koncentrera sig på några i taget. Bara att hålla i sig.
![]()
Så länge jag inte är fårulv så jag måste hålla koll på när alla röstat och hur fördelningen blev så är det bara kul med många deltagare![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag brukar inte ens kunna hålla isär TOLV deltagare!![]()
Så länge jag får sitta i lyan är jag nöjdSå länge jag inte är fårulv så jag måste hålla koll på när alla röstat och hur fördelningen blev så är det bara kul med många deltagare![]()
Jag tänker att då är det inte bara jag som blir förvirrad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja och det är ju inte direkt positivt för mig för då misstänks ju jag lika mycket som du misstänksJag tänker att då är det inte bara jag som blir förvirrad.
+1 på den hahaJag tänker att jag ändå inte kommer ha en aning om vad man ska göra, så varför inte röra till det lite extra?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag är mutbarOm någon moderator kan lägga till "ulvlek" i rubriken skulle jag vara tacksam![]()
Förr var det vanligt med stora lekar. Egentligen blir dessa mycket bättre, det avgörs inte så snabbt och ibland slumpmässigt.Hörrni, jag funderar på om vi kanske ska dela upp listan i två separata om det blir fler? Det känns som att det blir näst intill omöjligt att hålla isär 20+ deltagare...
Eller?
Plus att information blir inte lika mycket värd, så att säga. Finns siare, spion och ängel kvar en bit in i en mindre lek så känner de ju i regel till varandra, mer eller mindre. I en större lek är ju fördelen av att känna till andra goda mindre och såna detaljer blir mindre avgörande.Förr var det vanligt med stora lekar. Egentligen blir dessa mycket bättre, det avgörs inte så snabbt och ibland slumpmässigt.
Ja, och onda behöver ju bybor att gömma sig bland sas. I små lekar blir det ju lätt lite för få bybor, särskilt på slutet.Plus att information blir inte lika mycket värd, så att säga. Finns siare, spion och ängel kvar en bit in i en mindre lek så känner de ju i regel till varandra, mer eller mindre. I en större lek är ju fördelen av att känna till andra goda mindre och såna detaljer blir mindre avgörande.
(rekordslagning i hur många "mindre" man kan få in i en text)
Exakt, lite antingen eller, liksom.Ja, och onda behöver ju bybor att gömma sig bland sas. I små lekar blir det ju lätt lite för få bybor, särskilt på slutet.
Jag orkar inte vara deltagare i en lek till på så kort tid, men är gärna LL om ingen annan står på tur och folk vill lekaPuttar upp och hoppas några är sugna på fler lekar efter den pågående?