Hedinn
Moderator
Jo, fast då är det ju för att någon skriver i syfte att få någon annan misstänkt eller liknande, blir ju en helt annan sak.Jag har sett folk reagera på mindre saker i ulvlekar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, fast då är det ju för att någon skriver i syfte att få någon annan misstänkt eller liknande, blir ju en helt annan sak.Jag har sett folk reagera på mindre saker i ulvlekar![]()
Åh ja, ska du vara med nu?Blir det nån mer lek?
Jo, jag tänkte det. Missade förra. Om det inte blir alltför twistat (fast gärna specialroller som inte bara kan försvinna poffÅh ja, ska du vara med nu?
Tänkte på dig i senaste leken, för övrigt, när nån frågade om nån lyckats hinta framgångsrikt till lyan utan att det upptäckts. För det har du gjort, även om jag inte minns hur eller i vilken lek.![]()
Inget tema och inga omvandlingar tycker jag låter jättebraJag kan vara LL om ni vill leka, men inget tema isåfall. Och inga omvandlingar.![]()
Om alla är ok med det går jag gärna jämte dig och ser hur leken går till från LL perspektivet medJag kan vara LL om ni vill leka, men inget tema isåfall. Och inga omvandlingar.![]()
Jo var med! Jag fattade ingenting min första lek men man lär sig vartefterOm alla är ok med det går jag gärna jämte dig och ser hur leken går till från LL perspektivet med
Jag känner mig lite för osäker på hur leken går till, så jag vågar nog inte skriva upp mig på någon mer lista än![]()
Men jag är för feg, jag tänker för mycket och tror att alla ska bli arga på mig om jag gör fel. Det slutar oftast* med att jag inte vet vad som är rätt/fel att skriva (för att inte få en miljon ifrågasättanden) och inte skriver någonting istället, och att folk då tycker att jag skriver för liteJo var med! Jag fattade ingenting min första lek men man lär sig vartefter![]()
Aha har du varit med i en lek? Äsch ingen blir arg. Folk har gjort rejäla tabbar i sina första lekar (tittar på @HedinnMen jag är för feg, jag tänker för mycket och tror att alla ska bli arga på mig om jag gör fel. Det slutar oftast* med att jag inte vet vad som är rätt/fel att skriva (för att inte få en miljon ifrågasättanden) och inte skriver någonting istället, och att folk då tycker att jag skriver för lite
Jag vill typ veta hur leken går till helt, innan jag är med. "Learning by doing" fungerar inte riktigt på mig, speciellt inte när det känns som att jag har noll koll på allt, och ska stå "själv" i mina egna val/beslut
* förra (och enda) leken jag deltog i, och irl.
Du får absolut gå med men jag tycker att du ska våga leka!Men jag är för feg, jag tänker för mycket och tror att alla ska bli arga på mig om jag gör fel. Det slutar oftast* med att jag inte vet vad som är rätt/fel att skriva (för att inte få en miljon ifrågasättanden) och inte skriver någonting istället, och att folk då tycker att jag skriver för lite
Jag vill typ veta hur leken går till helt, innan jag är med. "Learning by doing" fungerar inte riktigt på mig, speciellt inte när det känns som att jag har noll koll på allt, och ska stå "själv" i mina egna val/beslut
* förra (och enda) leken jag deltog i, och irl.
Jag jobbar hela midsommarhelgen så det vore ju toppen om vi kommer igång innan, blir konstiga DL-tider annarsLL: bollen
1. mammas
2. Niyama
3. Blacksmithfarm
4.
5.
6.
7.
Om vi är igång och gärna i alla fall nästan klara före midsommar, då har jag dåligt med tid igen...![]()