Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag taggade dig just nyssJag är lite sugen på att vara LL, var ju på G i somras men passade inte ihop med när det var lagom med anmälningar och de få veckorna jag hade ledigt
Men nu är det ju faktiskt jullov (eller, tentapluggsperiod... Men det orkar man ju inte hela dagen i vilket fall som )
För min del är det okej! Nog för att det är svårt, men det är ju lika för alla och framför allt blir det ju enklare att teoria om man är på annan sida än den goda om det finns fler sidor. Tycker att ringrostighet i regel ger fördel till goda, eftersom det är svårare att spela bra som ond då och de flesta teorier bygger på information, så jag är positiv.Sen så höll jag ju egentligen på och slipa på en specialare med 3 sidor, men folk kanske vill fortsätta med lite mer mjukstart? Kan köra en mer vanlig lek också
Spelar ingen roll för mig bara det inte är omvandlingar med. Men kanske svårt att få ihop tillräckligt med deltagare till en lek med tre sidor?Sen så höll jag ju egentligen på och slipa på en specialare med 3 sidor, men folk kanske vill fortsätta med lite mer mjukstart? Kan köra en mer vanlig lek också
Spelar ingen roll för mig bara det inte är omvandlingar med. Men kanske svårt att få ihop tillräckligt med deltagare till en lek med tre sidor?
Ja, jag vet inte hur många som krävs? Så som jag har tänkt tror jag att det borde vara tillräckligt med ca 12 st men har inte varit LL för lek med 3 sidor innan så kommer inte ihåg riktigt hur man brukar göra med balansen...
För övrigt tänker jag att 3e sidan bara är 2 st, och de kan bara vinna för sig själv om båda lever. Om en dör går den andra över till goda eller onda sidan istället. Vet inte om du ser det som en omvandling? Det kommer vara klart från början vilken sida man kommer hamna på i så fall så inga "överraskningsmoment".
Tänker du som LL ÄTA @Hedinn
Hedinn är ett bra val för käk, jag är långsint hon låg bakom att ulvarna käkade mig först i disc-worldleken när jag var ond enhörning. Motiveringen var att jag hade varit med i lekarna länge den sista tiden (och i verkligheten inte varit med längre än DL 2 i de 5 senaste lekarna eller så). jag förlåter henne aldrig heartJag kan vara med om det blir en hyfsat enkel lek uppläggsmässigt, annars hoppar jag o är LL eller nåt framöver (Jag tänker då ha som krav att @Hedinn är med så att jag kan äta henne )
Jag skulle aldrig ära upp digJag har ju blivit uppäten av LL! När inga ulvar fanns! Så jag vet att det går..
Jag skulle aldrig ära upp dig