nu säger hon inte äta utan ära.......Men lyncha mig, det vill du! Jämt!
()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nu säger hon inte äta utan ära.......Men lyncha mig, det vill du! Jämt!
()
det förstås - påminn mig om det om jag blir bybo i din nästa lek, då vet jag att det saknas specialroller i din lekJag har ju blivit uppäten av LL! När inga ulvar fanns! Så jag vet att det går..
det förstås - påminn mig om det om jag blir bybo i din nästa lek, då vet jag att det saknas specialroller i din lek
Jag hade inga direkta planer på att lyncha dig, jag hade inte tänkt rösta på dig i DL 2 utan på @LenaH men jag skrev inte snabbt nog. Sen var du redan körd och jag röstat på dig 2 gånger så det skulle sett skumt ut om jag inte röstade på digMen lyncha mig, det vill du! Jämt!
()
Hon valde mig som käk i senaste leken så jag supportar ditt val .Jag kan vara med om det blir en hyfsat enkel lek uppläggsmässigt, annars hoppar jag o är LL eller nåt framöver (Jag tänker då ha som krav att @Hedinn är med så att jag kan äta henne )
Alla utom @Paddington bybor?Ge mig inga idéer nu..
ja, för jag kommer sitta på läktaren å titta påAlla utom @Paddington bybor?
Ja, jag vet inte hur många som krävs? Så som jag har tänkt tror jag att det borde vara tillräckligt med ca 12 st men har inte varit LL för lek med 3 sidor innan så kommer inte ihåg riktigt hur man brukar göra med balansen...
För övrigt tänker jag att 3e sidan bara är 2 st, och de kan bara vinna för sig själv om båda lever. Om en dör går den andra över till goda eller onda sidan istället. Vet inte om du ser det som en omvandling? Det kommer vara klart från början vilken sida man kommer hamna på i så fall så inga "överraskningsmoment".
jag tycker fler kan hänga på jagLL: Gabby_Ossi
Tema: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
1. Hedinn
2. Niyama
3. cirkus
4. qitis
5. bollen__ (beroende på när leken väl kommer igång!)
6. Karamelldrottningen
7. Poisonous (kan jag skriva upp dig ?)
8. Lenis
9.
10.
Med det här gänget måste jag ju bara hänga på!