Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
taggar om @_CorpseBride_ fick inte rätt på alla tecken hit och dit såg jag@hemlig kunde leka om leken startar idag - tror jag?
Alla taggade utom @corpse_bride och @glömmerallt har svarat att de kan leka (tror jag)
Vore kul med lek innan jul och jag tar gärna uppehåll julafton om lek pågår då
Jag kunde bara gilla en gång.LL: @Niyama - med slappa regler och fokus på att det ska vara en lek
1. cirkus (kände mig genast (ut)manad)
2. @hemlig - lite beroende på när leken börjar, har flera kvällspass närmaste veckan
3. @karamelldrottningen -livrädd men med Niyama som lekledare och betoning på lek så testar jag efter lång paus.
4. @Lenis (inte sista veckan i september dock)
5. @_CorpseBride_ - Skriver upp mig även om jag är kass på varulvslekar och det var länge sen!
6. @qitis
7. @glömmerallt
8. Hedinn
9. LenaH (eftersom hästen går på jullov nästa vecka )
10. fio, jag jobbar visserligen månd och tis natt och är ledig en vecka sedan, men jag brukar inte leva så länge iallafall
Jag tänkte ju enkel lek så jag kan starta sent ikväll om ni är tio bekräftade, men både CB och GA är väl såna som inte är inne jätteofta?@hemlig kunde leka om leken startar idag - tror jag?
Alla taggade utom @corpse_bride och @glömmerallt har svarat att de kan leka (tror jag)
Vore kul med lek innan jul och jag tar gärna uppehåll julafton om lek pågår då
Tyvärr jag har sjukt mycket plugg kvar att hinna med innan terminens slut så mitt jullov och därmed tid att leka är obefintligt i år
servar LLLägger upp leken sent ikväll, första dl imorgon. Var det @Lenis som hade önskemål om dl tid? När passar?
Jag är på beroende på när, och då med önskemål om a) förståelse för mammaskalle och aktivitet beroende på bebishumör och bGilla) hyfsat sen DL så jag hinner teoria när knodden är nattad
Leksugen nu måste jag säga!
Men hur ska jag veta när knodden är nattad?servar LL
Men hur ska jag veta när knodden är nattad?