Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
:p
Här är en som smygläser. Men ska fortsätta med det ett tag till.. det kan vara för jag är lite trög på att fatta :angel:
Enda sättet att fatta fullt ut är att faktiskt börja leka :)
eller iaf då kan man tro att man fattar fullt ut... ;) :p
Så kasta dig ut i det istället - som @quarter4ever skriver så kan man alltid fråga LL om man har funderingar :)

Sedan ett tips till både dig och @annie_cool är att läsa vår "Hall of Fame-tråd" som nog borde döpas om till Hall of Shame - dvs så här ska man inte göra när man leker ;) :p
http://www.bukefalos.com/threads/ulvlekarnas-hall-of-fame.1297966/

Å även om man lekt i hundra år så gör man fortfarande bort sig....... :angel:

Enda sättet att fatta fullt ut är att faktiskt börja leka :)
eller iaf då kan man tro att man fattar fullt ut... ;) :p
Så kasta dig ut i det istället - som @quarter4ever skriver så kan man alltid fråga LL om man har funderingar :)

Sedan ett tips till både dig och @annie_cool är att läsa vår "Hall of Fame-tråd" som nog borde döpas om till Hall of Shame - dvs så här ska man inte göra när man leker ;) :p
http://www.bukefalos.com/threads/ulvlekarnas-hall-of-fame.1297966/

Å även om man lekt i hundra år så gör man fortfarande bort sig....... :angel:
Gör bort sig? Jag har aldrig gjort bort mig? :angel:

LL: Lobelia
Sagan om ringen del 3

1. Idahoe
2. Gabby_Ossi
3. quarter4ever
4. @bollen__
5. @Mirtai om leken antingen är slut nästa torsdag eller hon blivit dödat innan dess ;)
6. Myrten - om det blir lek över påsk, för då har jag tid!
7. Madalitso
8. cirkus
9. Paddington (bara om leken kommer igång senast långfredag, annars får jag hoppa)
10. Mistimed (även jag om leken kommer igång snarast, har bara tid över påsk i princip)
11.Killaloe
12 @annie_cool Om du är frisk nog att leka? :)
13 Hedinn
14 @bumpo :bump: ;)

LL: Lobelia
Sagan om ringen del 3
Lekstart torsdag, första DL fredag 21:30

1. Idahoe
2. Gabby_Ossi
3. quarter4ever
4. @bollen__
5. @Mirtai om leken antingen är slut nästa torsdag eller hon blivit dödat innan dess ;)
6. Myrten - om det blir lek över påsk, för då har jag tid!
7. Madalitso
8. cirkus
9. Paddington (bara om leken kommer igång senast långfredag, annars får jag hoppa)
10. Mistimed (även jag om leken kommer igång snarast, har bara tid över påsk i princip)
11.Killaloe
12 @annie_cool Om du är frisk nog att leka? :)
13 Hedinn
14 @bumpo

Eftersom mitt inlägg här på något mystiskt sätt hamnade i Hall of Shame :cautious: klistrar jag väl in det här med då... O_o

Den här tråden verkar ha drabbats av ketchup-effekten :p först händer inget sen händer inget sen ramlar det in typ 100 inlägg på en kväll...

Heja heja fortsätt så! :up:
(Och bra jobbat med taggningar @quarter4ever !)

För övrigt kommer jag sannolikt förväntas umgås en del med familjen i helgen, så det kanske inte blir min mest aktiva lek

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 403
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 303
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 123
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 741
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka